Artykuły na blogu
Co nowego w dziedzinie e-mail marketingu?
Content upgrade – niedoceniana technika budowania listy e-mail
Jak w dzisiejszych czasach budować listę e-mail? Oto jest pytanie. Niestety minęły bezpowrotnie czasy, kiedy newsletter na blogu był nowinką i wystarczyło dać cokolwiek jako prezent za zapis, aby lista stale rosła. Teraz potrzebne jest odpowiednio większe...
Dlaczego Twój produkt online się nie sprzedaje?
Pomysł na dzisiejszy temat wpadł mi do głowy podczas prowadzenia kursu "Stwórz swój pierwszy produkt online i zacznij sprzedawać" (jeśli interesują Cię podobne szkolenia za darmo, wpadnij i zarejestruj się TUTAJ). Bo tak się składa, że większość osób nie...
5 mitów dotyczących zarabiania online, w które musisz przestać wierzyć
Jestem zwarta i gotowa, aby w przyszłym tygodniu (2-6.10.2018) przeprowadzić wyzwanie na temat stworzenia Twojego pierwszego produktu online. Zachęcam mocno i gorąco do wzięcia udziału (zapiszesz się TUTAJ), bo to ostatnia tego typu moja aktywność przed porodem, potem...
Jak znaleźć pomysł na idealny lead magnet (prezent za zapis?)
Coraz więcej blogów i firm obecnych w sieci decyduje się postawić na e-mail marketing. I dobrze! O zaletach listy e-mail już mówiłam i pisałam niejednokrotnie (zerknij np. na tranmisję tutaj). Coraz więcej też osób uświadamia sobie, że samo stworzenie okienka zapisu z...
5 powodów, dla których czytelnicy wypisują się z newslettera
Wiesz zapewne, że to normalne, że czytelnicy odchodzą. Twoja lista zmienia się, co raz przychodzi ktoś nowy, a w międzyczasie może się okazać, że niektórzy czytelnicy wypisują się z newslettera. I o ile normalny upływ subskrybentów nie powinien Cię martwić, o tyle...
5 obszarów, na jakich musisz się skupić, aby rozwijać swój biznes
Masz czasami takie wrażenie, że robisz WSZYSTKO, aby Twój biznes popchnąć do przodu, ale klientów nadal brak? Że stoisz w miejscu, mimo że wydaje Ci się, że jesteś ciągle zajęta? Że niby robisz wszystko, o czym słyszysz na webinarach i szkoleniach, ale wciąż nie widać...