Chcesz skuteczniej działać w sieci i rozwijać swój biznes online
nawet bez ogromnych zasięgów w social media?
Dobrze się składa! Tutaj znajdziesz przydatne wskazówki na temat wykorzystania e-mail marketingu do rozwoju Twojego biznesu i inne strategie, które pozwolą Ci skutecznie i przewidywalnie rozwijać swój jednoosobowy biznes online. Nawet, jeśli dopiero zaczynasz!
Pomogę Ci lepiej wykorzystać newsletter w biznesie online
Nawet, jeśli wcześniej nie używałeś lub nie używałaś e-mail marketingu w swojej firmie i nie wiesz, jak się za to zabrać. Może też od jakiegoś czasu już masz newsletter, ale nie widzisz, żeby Ci w czymkolwiek pomagał? Nie musi tak być! Wspólnie nauczymy się, jak skutecznie wykorzystywać ten kanał komunikacji.
Jak newsletter może Ci pomóc w biznesie?
Nie problem założyć newsletter – problem w tym, aby go później skutecznie wykorzystywać!
Cześć, jestem Justyna i pokazuję, jak skutecznie promować się w sieci
Głównie przy pomocy newslettera, bo do tej pory e-mail marketing pozostaje jedną z najskuteczniejszych metod na budowanie relacji z potencjalnymi klientami lub czytelnikami! Niestety, często newsletter nie jest wykorzystywany we właściwy sposób… lub też nie korzysta się z niego wcale.

Baza adresów należy do Ciebie
W przeciwieństwie do facebooka czy innych sieci społecznościowych, które nie należą do Ciebie, raz zebrana baza adresów jest Twoja i nikt Ci jej nie zabierze. Co więcej, możesz ją wykorzystać w innych kanałach, np. właśnie przy reklamach na facebooku!
Nawiązujesz więź z czytelnikami lub klientami
Wiadomości e-mail pozwalają na o wiele bardziej osobisty kontakt z czytelnikami, a przy właściwej segmentacji, na poznanie ich zainteresowań lub upodobań. Dzięki temu budujesz z nimi prawdziwą relację i nie są dla Ciebie anonimowi!
Zamieniasz przeglądających stronę... na potencjalnie zainteresowanych
Nie trać ruchu z wyszukiwarek. Jeśli na Twoją stronę zaglądają osoby zainteresowane tym, co robisz, pozwól im pozostać z Tobą w kontakcie i zapisać się na newsletter – inaczej szybko mogą o Tobą zapomnieć.
Możesz tworzyć ścieżki zachowań uczestników
Nie każda osoba, która przegląda Twoją stronę, jest od razu w stanie Ci zaufać na tyle, żeby zostać na niej na dłużej – lub nawet, żeby zostać Twoim klientem. Dzięki e-mail marketingowi możesz jednak budować ścieżki zakupowe, lejki sprzedażowe i zwiększać tym samym współczynnik konwersji dla Twojego biznesu!
Chcesz dostać wiedzę dotyczącą e-mail marketingu dla małych firm w pigułce?
Jak zacząć sensownie wykorzystywać newsletter?
Znajdziesz u mnie wiele bezpłatnych treści związanych z e-mail marketingiem i newsletterem. Możesz czytać artykuły, zapoznać się z podcastem „Mały biznes, wielkie efekty„, zapisać się na darmowy mini kurs mailowy „5 kroków do lepszego newslettera” lub zaobserwować mnie na instagramie.
Nie masz czasu, chcesz mieć wszystko w jednym miejscu? Aby dowiedzieć się więcej polecam zamówić wygodną pigułkę wiedzy w formie ebooka „Postaw na maila w biznesie online” lub zajrzeć do sklepu.
Jakiego typu pomocy potrzebujesz?
Chcę czytać artykuły / odsłuchać podcastu
Jeśli tak, już teraz przejdź do bloga lub do podcastu i zapoznaj się ze zgromadzonymi przeze mnie treściami! Aby być z nimi na bieżąco, oczywiście zapisz się na newsletter 🙂
Chcę obejrzeć szkolenia online
Jeśli chcesz pracować nad swoim biznesem online, zajrzyj do mojego sklepu.
Znajdziesz tam szereg pomocy do zamówienia i natychmiastowego wdrożenia w życie!
Jeśli natomiast chcesz mieć stały dostęp do moich szkoleń (nowych i archiwalnych), to polecam Ci dołączyć do programu rozwoju biznesu online AFP.
Potrzebuję wsparcia w rozwoju biznesu i lepszym wykorzystaniu maila w biznesie online
Można też ze mną bliżej współpracować w ramach grupowego programu rozwoju biznesu – AFP lub mastermindu. Zapoznaj się ze szczegółami i opiniami TUTAJ.

Masz mało czasu? Słuchaj „przy okazji” podcastu „Mały biznes, wielkie efekty. Marketing online z Italianą”
W podcaście poruszam tematy powiązane z e-mail marketingiem i tym, jak go skutecznie wykorzystywać do rozwoju swojego biznesu online i sprzedaży.
Nowe odcinki pojawiają się co 2 tygodnie – sprawdź szczegóły TUTAJ.
Sprawdź nowości:
Jak zarządzać opłacalnością małej firmy?
Jak zarządzać opłacalnością małej firmy? Miranda Rutczyńska, z którą miałam przyjemność porozmawiać w tym wywiadzie, poruszyła wiele istotnych kwestii – od błędów popełnianych na samym początku, po te, które zdarzają się nawet firmom działającym od kilku lat....
Jak zdobywać klientów bez obniżania cen i ciągłych promocji?
Wiele moich klientek na początku miało wrażenie, że żeby cokolwiek sprzedać, trzeba non stop urządzać promocje, wyprzedaże i obniżki. Pracowałam też z osobami, które wprost mówiły, że najwięcej zarabiają podczas akcji typu Black Friday, a na co dzień sprzedaż im nie...
Jak osiągać cele które wydają się niemożliwe?
Jak osiągać w biznesie wyniki, które teraz wydają się niemożliwe? Kiedy zaczynałam swój biznes online, osiąganie przychodów na poziomie 10 tys. miesięcznie wydawało mi się totalnie niemożliwe. Nieprawdopodobne. Bo przecież działałam już tak długo, a nadal zarabiałam...
