Tworzysz produkty online, ale nie sprzedają się tak, jak tego oczekujesz?

Sprawdź, co możesz zrobić lepiej i jak skonstruować (oraz komunikować) ofertę nie do odrzucenia, której rzeczywiście chcą Twoi klienci – i która praktycznie „sprzedaje się sama”.

Zapisz się na kurs biznesowy „Stwórz ofertę nie do odrzucenia” i twórz oferty, którym Twoi odbiorcy nie mogą się oprzeć.

Wierzę, że każda z nas może stworzyć i rozwinąć biznes, który nie tylko jest jej pasją, ale też sensownym źródłem utrzymania, i to bez pracowania po 12 godzin dziennie.

Tylko że… 

…po pewnym czasie wszyscy dochodzimy do wniosku, że jedyna droga, aby pracować mądrzej, a nie ciężej, prowadzi przez skalowalne produkty online.

Jeśli naprawdę chcesz uniezależnić się od wymiany czasu na pieniądze i móc bez wyrzutów sumienia pojechać na wakacje, potrzebujesz produktów online.

Takich, które zapewnią Ci przychód nawet wtedy, kiedy Ty odpoczywasz lub śpisz.

Być może już masz za sobą próby stworzenia takiej oferty, a być może to dopiero przed Tobą.

Być może słyszysz ze wszystkich stron o setkach sprzedanych egzemplarzy i marzą Ci się podobne wyniki, ale wydaje Ci się, że jeszcze do tego daleka droga.

Nie musi tak być. Możesz z tym przyspieszyć!

 

To nie problem stworzyć e-booka, program grupowy, czy kurs online.

Natomiast stworzyć go w ten sposób, aby umiejętnie się sprzedał (nawet bez ogromnej społeczności w social media), to już prawdziwa sztuka!

Wszystko jednak możesz zacząć teraz, tutaj, za pomocą kursu

„Stwórz ofertę nie do odrzucenia w 3 dni”.

Nie chcę marnować Twojego czasu.
Nie będę Ci mówić na tym kursie o rzeczach oczywistych.
Zagłębimy się naprawdę w tajniki tego, co sprawia, że dany produkt się sprzedaje.

Zapoznaj się z programem kursu:

KROK 1: CO TAK NAPRAWDĘ MA ZNACZENIE, ABY OFERTA BYŁA UDANA?

W pierwszym dniu kursu zdradzę, jakie elementy oferty mają największe znaczenie i od czego w ogóle zacząć jej tworzenie (zdradzę Ci sekret, że większość osób robi to kompletnie na opak!)

KROK 2: JAK STWORZYĆ OFERTĘ OD STRONY TECHNICZNEJ?

W drugim dniu przejdziemy przez przyspieszony przegląd niezbędnych narzędzi i różnych opcji do wyboru. Podpowiem, jak stworzyć swoją ofertę niskokosztowo i jak najmniejszym nakładem sił.

KROK 3: JAK BEZBŁĘDNIE WYCENIĆ OFERTĘ I ZAROBIĆ TYLE, ILE CHCESZ

W trzecim dniu opowiemy sobie o tym, jakie są najczęściej popełniane błędy przy wycenie swoich produktów i od czego jeszcze zależy cena (i nie, nie od cen konkurencji). Następnie przejdziemy do kalkulatora sprzedaży, który jest pierwszym krokiem do udanej sprzedaży online!

Bonus! Zacznij lepiej komunikować już stworzoną ofertę!

Dostaniesz również dostęp do 4-częściowego kursu online

„TRENING PISANIA PRZYCIĄGAJĄCYCH TEKSTÓW”

Po tym kursie odkryjesz, jak tworzyć teksty, które naprawdę sprzedają i umiejętnie przyciągną uwagę odbiorcy od samego początku!

1. Zaczniesz pisać o sobie i swoich ofertach tak, jak na to zasługujesz

Po przejściu tej części przygotujesz atrakcyjną historię Twojej marki (Origin Story), a także krótkie, ale przyciągające bio, którego możesz użyć np. do Instagrama. Bo jeśli chcesz, żeby ludzie docelowo kupowali od Ciebie online, to musisz zacząć od tego, aby wiedzieli, dlaczego mogą Ci zaufać. Dzięki tej części treningu sprawisz, że nowi potencjalni klienci zostaną u Ciebie na dłużej i będą wiedzieli na pierwszy rzut oka, dlaczego wybrać właśnie Ciebie.

2. Stworzysz teksty, które sprzedają - na strony sprzedażowe czy do newsletterów

W tej części poznasz podstawowe zasady copywritingu sprzedażowego, ze szczególnym uwzględnieniem dopasowania „tekstu bazowego” tego do formatów najczęściej występujących w marketingu online – czyli landing page, mail sprzedażowy.

Oczywiście jednak wiedzę z tej części możesz zastosować także do innych komunikatów sprzedażowych.

Poznasz schemat pisania przyciągającej oferty i dowiesz się, jak umiejętnie ją zaprezentować, aby jak najwięcej osób zrozumiało, dlaczego warto z niej skorzystać.

3. Przyciągniesz uwagę nowych osób - zaczniesz pisać reklamy, które konwertują

Po tej części zrozumiesz, jak pisać teksty reklamowe, przeznaczone dla nowych odbiorców lub prezentowane na zatłoczonym medium (np. reklamy na facebooku). Będziesz wiedzieć, jak napisać swój tekst reklamowy, aby odbiorcy „przestali scrollować” i zwrócili uwagę właśnie na Ciebie. W bonusie omówię, jak może wyglądać grafika czy wideo do reklamy, aby wsparła odpowiednio komunikat tekstowy.

Zrozumiesz też, jak wygląda lejek reklamowy na facebooku i jakie typy reklam najlepiej działają w określonych sytuacjach.

4. Dodatkowe szkolenie online z ekspertką Gosią Kozłowską - "Zaproś do serca swojego biznesu, czyli copywriting oparty na wartościach"

Poznasz 3 sposoby budowania zaufania klientów do Ciebie i Twojej marki oraz dowiesz się, z jakich etycznych strategii marketingowych warto korzystać, żeby zachęcać klientów do Twojej oferty bez manipulowania nimi.

DOŁĄCZ DO KURSU

Zamów dostęp i zacznij teraz!

Potrzebujesz zorientować się, kim w ogóle jestem?

Rozumiem, to normalne, zanim się zainwestuje w program online.

Dlatego absolutnie rozumiem Twoje obawy i to logiczne, że chcesz mnie lepiej poznać.

Dlatego, jeśli się nie znamy – cześć, jestem Justyna i moją misją jest pokazanie, że można skutecznie zarabiać online, nawet bez ogromnych zasięgów social media (między innymi wykorzystując e-mail marketing, czyli newsletter).

A jeśli nadal nie wiesz, czy warto wziąć udział w kursie, to zostawiłam powyżej jeszcze kilka opinii.

Tak na wszelki wypadek – bo byłoby szkoda, gdybyś nie skorzystała z tej okazji.

    Nie jesteś pewna? Sprawdź, co mówią moje klientki:

    „Justyna pokazuje trudne rzeczy w prosty sposób” – Mariola, rysunkowomi.pl

    Bardzo polecam korzystać z materiałów płatnych i bezpłatnych Justyny. Trafiłam na nią niedawno, a już tyle się od niej dowiedziałam.

    Właśnie zakończyłam swoją pierwszą przedsprzedaż skalowalnego produktu (gotowych rysunków) i gdyby nie Justyna Stańska to bym nie osiągnęła tak dobrego wyniku przy niewielkiej społeczności.

    Justyna pokazuje trudne rzeczy w prosty sposób. Ona jako pierwsza wytłumaczyła mi (na bezpłatnym wyzwaniu) czym dokładnie jest lejek sprzedażowy, a czym ścieżka klienta. Także od niej nauczyłam się segmentować subskrybentów.

    Dopiero od kilku miesięcy mam newsletter i na początku nie miałam na niego pomysłu, nie wiedziałam jak go pisać. Po wdrożeniu jednej ze wskazówek Justyny, moje maile zaczęły być chętniej czytane i zaczęłam dostawać o wiele więcej wiadomości zwrotnych.

    Zamów poniżej, aby zacząć tworzyć swoje oferty nie do odrzucenia:

    Polityka prywatności

    Zdjęcia – Justyna Kocur-Czarny www.jkocurczarny.com