Nie radzisz sobie?

Sprawdź moją pomoc

Doradzę, ustawię za Ciebie, pomogę w kwestii zbierania zapisów, lub zaplanuję komunikację w ten sposób, aby lepiej wykorzystywać Twoją bazę. Nie masz jeszcze newslettera? Pomogę Ci zintegrować e-mail marketing w Twojej strategii działalności online.

W czym Ci mogę pomóc?

Tworząc tę stronę chcę pokazać, że e-mail marketing jest często niewłaściwie rozumiany! Skuteczny, wartościowy dla odbiorcy newsletter to coś więcej, niż wybór operatora do wysyłania maili i wysyłanie ładnych obrazków.

Począwszy od strategii i jej integracji z innymi kanałami, w tym social media, poprzez generowanie zapisów, prawidłowe rozmieszczenie formularzy zapisów oraz tworzenie landing pages, ścieżki zakupowe i segmentację, aż po optymalizację komunikacji i jej analizę – sprawdź, w jakim zakresie potrzebujesz pomocy.

E-mail marketing

co się na niego składa, aby był skuteczny?

Analizowanie wyników

Nie wystarczy tylko wysyłać kampanie od czasu do czasu, metodą “wyślij i zapomnij”, chaotycznie i bez sensu. Dowiedz się, jakie współczynniki należy analizować i czego możesz się dowiedzieć w wyniku testów.

Optymalizacja

Nie można raz ustawić newslettera i nic w nim nie zmieniać. Twoi czytelnicy zmieniają się, niektórzy odchodzą, ale ciągle dochodzą (a przynajmniej powinni) nowi.

Dlatego tak ważna jest segmentacja klientów, optymalizacja i tworzenie ścieżek zachowań, a także odpowiednia komunikacja.

Strategia komunikacji

E-mail marketing powinien stanowić uzupełnienie Twoich pozostałych kanałów online oraz być z nimi odpowiednio zintegrowany, aby przynosił największe korzyści. Nie powinien funkcjonować w próżni.

Pozyskiwanie adresów

Czyli w jaki sposób promować zapis na newsletter za pomocą działań w innych kanałach.

W jaki sposób należy umożliwić przeglądającym Twoją stronę zapisy na newsletter? Jak tworzyć formularze zapisu, strony zapisu (landing pages), skuteczne strony podziękowania? I w końcu: jak zatrzymać subskrybentów na dłużej?

Konwersja

Zarówno same kampanie, jak i cały Twój newsletter powinien mieć ściśle określony cel. Nie ma sensu inwestować w newsletter, jeśli takiego celu nie masz i wysyłasz kampanie bez ładu i składu.

Sprawy techniczne

Z jakich systemów do wysyłki newsletterów korzystać?

Jak tworzyć skuteczne formularze zapisu?

Z czego korzystać przy tworzeniu stron zapisu (stron lądowania)?

Jak sprawić, żeby e-maile nie trafiały do SPAMu?

Pomoc

Wybierz opcję odpowiednią dla siebie, a następnie wypełnij formularz. Po otrzymaniu wiadomości skontaktuję się z Tobą i ustalimy, w jaki sposób mogę Ci pomóc, a wycenę otrzymasz indywidualnie.

 

Samo przesłanie zapytania do niczego Cię nie zobowiązuje!

Jestem blogerem - nie mam jeszcze newslettera

Potrzebujesz pomocy w założeniu newslettera?

Razem ze mną będzie to prostsze! Wspólnie wybierzemy system odpowiedni dla Twoich potrzeb, zastanowimy się nad strategią newslettera, a także pomogę Ci zaplanować odpowiednie formularze zapisów.

Wypełnij formularz poniżej.

Jestem blogerem - mam newsletter, ale chcę go lepiej wykorzystać

Masz już newsletter, ale nie odczuwasz, żeby przynosił Ci jakieś rezultaty?

Prawdopodobnie nie wiesz, w jaki sposób wykorzystać jego zalety i traktujesz go, jak każdy inny kanał komunikacji. Być może popełniasz błędy przy budowaniu listy mailingowej, lub nie wykorzystujesz możliwości segmentacji? Czy tworzysz ścieżki zachowań po zapisaniu się na Twój newsletter?

Zamów moją pomoc – przeprowadzę analizę Twojego newslettera i wskażę Ci, co możesz poprawić.

Jestem właścicielem małej firmy

Masz małą firmę i nie wiesz, czy jest w ogóle sens korzystać z newslettera?

Możesz skorzystać z konsultacji, podczas których przeprowadzę analizę Twojego biznesu, Twojej strony internetowej, pod kątem ewentualnej przydatności wprowadzenia newslettera.

Jeśli zdecydujesz się na założenie newslettera, mogę pomóc stworzyć Ci strategię jego rozwoju i uruchomić pierwsze zapisy – oczywiście pod warunkiem, że posiadasz już stronę internetową!

Zamów konsultację “newsletter dla małego biznesu”, wypełniając formularz poniżej.

Wypełnij formularz, a odezwę się do Ciebie:

Zaznacz odpowiednią opcję:

Czy posiadasz już stronę internetową?

Żadna z powyższych opcji Ci nie odpowiada,

ale chcesz, abym pomogła Ci przenieść Twój biznes na wyższy poziom? Skontaktuj się ze mną – ustalimy indywidualną formę pomocy:

Italiana marketing Czyli jak budować skuteczny newsletter – porady dla małych firm i blogerów.

Send this to a friend