Masz mało czasu?

Sprawdź moją pomoc

Doradzę, ustawię za Ciebie, pomogę zbudować większą bazę adresów, lub zaplanuję teksty w ten sposób, aby lepiej wykorzystywać Twój newsleter.

Nie masz jeszcze newslettera? Pomogę Ci zintegrować e-mail marketing w Twojej strategii działalności online, krok po kroku.

W czym Ci mogę pomóc?

Począwszy od strategii i jej integracji z innymi kanałami, w tym social media, poprzez generowanie zapisów, prawidłowe rozmieszczenie formularzy zapisów oraz tworzenie landing pages, ścieżki zakupowe i segmentację, aż po optymalizację komunikacji i jej analizę – sprawdź, w czym Ci mogę pomóc.

E-mail marketing

co się na niego składa, aby był skuteczny?

Analizowanie wyników

Nie wystarczy tylko wysyłać kampanie od czasu do czasu, metodą “wyślij i zapomnij”, chaotycznie i bez sensu. Dowiedz się, jakie współczynniki należy analizować i czego możesz się dowiedzieć w wyniku testów.

Optymalizacja

Nie można raz ustawić newslettera i nic w nim nie zmieniać. Twoi czytelnicy zmieniają się, niektórzy odchodzą, ale ciągle dochodzą (a przynajmniej powinni) nowi.

Dlatego tak ważna jest segmentacja klientów, optymalizacja i tworzenie ścieżek zachowań, a także odpowiednia komunikacja.

Strategia komunikacji

E-mail marketing powinien stanowić uzupełnienie Twoich pozostałych kanałów online oraz być z nimi odpowiednio zintegrowany, aby przynosił największe korzyści. Nie powinien funkcjonować w próżni.

Pozyskiwanie adresów

Czyli w jaki sposób promować zapis na newsletter za pomocą działań w innych kanałach.

W jaki sposób należy umożliwić przeglądającym Twoją stronę zapisy na newsletter? Jak tworzyć formularze zapisu, strony zapisu (landing pages), skuteczne strony podziękowania? I w końcu: jak zatrzymać subskrybentów na dłużej?

Konwersja

Zarówno same kampanie, jak i cały Twój newsletter powinien mieć ściśle określony cel. Nie ma sensu inwestować w newsletter, jeśli takiego celu nie masz i wysyłasz kampanie bez ładu i składu.

Sprawy techniczne

Z jakich systemów do wysyłki newsletterów korzystać?

Jak tworzyć skuteczne formularze zapisu?

Z czego korzystać przy tworzeniu stron zapisu (stron lądowania)?

Jak sprawić, żeby e-maile nie trafiały do SPAMu?

Wypełnij ankietę, a odezwę się do Ciebie 🙂

Zaznacz odpowiednią opcję:

Czy posiadasz już stronę internetową?

Żadna z powyższych opcji Ci nie odpowiada,

ale chcesz, abym pomogła Ci przenieść Twój biznes na wyższy poziom? Skontaktuj się ze mną – ustalimy indywidualną formę pomocy:

Italiana marketing Czyli jak budować skuteczny newsletter – porady dla małych firm i blogerów.

Send this to a friend