Jak mieć więcej klientów w Twoim biznesie online?
Jak mieć więcej zamówień każdego dnia?
Uwierz mi, to może być prostsze niż myślisz.
Czasami sprzedaż przekombinowujemy, myśląc, że im dłuższa lista korzyści – tym większa szansa, że ktoś kupi.
Czasami po prostu uwierzyłaś, że musisz mieć X zasobów i skomplikowaną kampanię, a bez niej nikt nie kupi.
Przestańmy tak komplikować sprzedaż!
W tym odcinku opowiem Ci, co tak naprawdę ma znaczenie, żeby ludzie kupowali Twoje oferty o wiele częściej, niż do tej pory.
Plan na odcinek:
- Ta prosta zasada zupełnie odmieni Twój biznes
- Nie o to tak naprawdę chodzi w skutecznej sprzedaży
- Mówisz, że chcesz więcej klientów, ale…
- Nie tylko zarobisz więcej – dodatkowo…
- Na tym tak naprawdę polega udana sprzedaż
- To Ty decydujesz, jaka sprzedaż dla Ciebie będzie.
- Te 3 obszary są najważniejsze w sprzedaży
- Nie potrzebujesz więcej teorii – zacznij praktykować sprzedaż!
UWAGA: samo słuchanie nie wystarczy. Nie potrzebujesz więcej teorii, potrzebujesz więcej PRAKTYKI.
Dołącz do bezpłatnego wyzwania Sprzedawaj & Zarabiaj Codziennie, gdzie zagłębisz się w 3 najważniejsze obszary, które spowodują, że ludzie zaczną częściej kupować Twoje oferty online: https://italianamarketing.pl/sprzedawaj-codziennie/
Tak, tytuł jest nieco clickbaitowy. Tak, zrobiłam to specjalnie.
Dlaczego?
Dlaczego chcę Ci opowiedzieć o tej prostej metodzie, jak mieć więcej klientów w biznesie online?
Dlaczego właśnie uważam, że ona dla wielu osób jest tak zaskakująca, mimo że tak prosta?
Otóż tak naprawdę mam na to dowody.
Mam na to dowody u swoich klientek, że one – kiedy zrozumiały to, co Ci za chwilę powiem – mózg im to rozwaliło, mówiąc potocznie.
Okazało się, że rzeczywiście wystarczyło to zrobić, żeby natychmiast mieć w takim zupełnie zwykłym miesiącu o wiele więcej pieniędzy, o wiele więcej zamówień, o wiele więcej klientów.
I nie trzeba nie wiadomo jak komplikować prowadzenia biznesu, wchodzić w kolejny kanał komunikacji, robić piękniejszych grafik, ładniejszych landingów.
Nie o to tak naprawdę chodzi w skutecznej sprzedaży.
A o co chodzi?
Jaka jest ta jedna, zaskakująca, prosta metoda, jak mieć więcej klientów w biznesie online i więcej zamówień każdego dnia?
Już Cię nie trzymam dłużej w niepewności.
Ta metoda to po prostu więcej aktywnie sprzedawać i ja o tym mówię od dłuższego czasu w swoich treściach.
Dlatego jeżeli nie jesteś tutaj nowa, na pewno już to ode mnie gdzieś usłyszałaś, gdzieś to się przewinęło. Chciałabym jednak, żeby w tym odcinku to wybrzmiało wprost.
Żebyś ZACZĘŁA DZIAŁAĆ w tym temacie!
Bo na logikę tak właśnie to działa: im więcej dajesz szans ludziom do zakupu, tym więcej ludzie kupują.
I czasami widzę, że tutaj jest taki dysonans u właścicieli biznesów online.
Że ja z jednej strony mówią, że chcą mieć więcej klientów, że chcą odbierać zamówienia każdego dnia…
…a z drugiej strony, kiedy zadam pytanie: “A kiedy ostatnio opowiedziałaś o swojej ofercie?”, to jest cisza.
I to tak nie działa.
Jeżeli chcemy, żeby ludzie codziennie kupowali, to wypadałoby, aby codziennie mieli szansę na zakup.
Klienci nie spadają przecież z nieba.
Klient decyduje się na zakup, kiedy owszem jest gotowy, ma zbudowane zaufanie do Twojej marki, wie jakie jest Twoje podejście…
Kiedy postrzega Cię jako osobę autentyczną, rezonuje z Twoimi treściami, jak to się ładnie mówi.
Tak, to wszystko jest takim fundamentem. Tak, potrzebujesz mieć marketingiem zbudowaną relację z tym potencjalnym klientem.
Ale potem też potrzebujesz mu po prostu dawać szanse, żeby coś kupił.
I jedną z najważniejszych rzeczy, jakich ja zaczęłam się uczyć w swoim biznesie, było właśnie to: umiejętność takiej aktywnej, odważnej sprzedaży.
Mój biznes rozwijał się najszybciej, kiedy kreowałam najwięcej ofert.
I teraz z perspektywy czasu na to patrząc, nie ma w tym nic dziwnego.
Bo tak jak Ci powiedziałam, im więcej szans dajesz ludziom do zakupu, tym częściej ludzie kupują.
Jak mieć więcej klientów w biznesie online – to proste, oferować im więcej szans do zakupu.
Ale ta aktywna sprzedaż ma jeszcze inne zalety, poza większą liczbą klientów i zamówień…
…zalety, których być może nie jesteś tak bardzo świadoma.
Czyli po pierwsze, dzięki aktywnej sprzedaży Ty coraz lepiejswoich klientów rozumiesz.
Coraz lepiej się z nimi łączysz na takim poziomie potrzeb, na poziomie emocji, na poziomie zrozumienia, co się odgrywa w ich głowie.
Z tego połączenia z potrzebami klientów rodzą Ci się nowe pomysły na nowe oferty.
Nie jesteś w stanie wymyślić tak genialnych pomysłów na oferty, jeżeli nie jesteś blisko swoich klientów, jeżeli tylko to robisz w teorii.
I to zobacz, jaka piękna pętla się z tego buduje.
Wymyślasz nową ofertę, rzucasz ją w świat, w środku tej nowej oferty klienci Ci mówią, że jeszcze to ma znaczenie, i jeszcze to jest ważne, i jeszcze z tym mają problem…
…i wymyślasz na tej bazie kolejne oferty.
Na tym polega udana sprzedaż.
Na tym polega udane kreowanie ofert: na odpowiadaniu na już istniejące potrzeby klientów.
Więc pierwsza korzyść z takiej aktywnej sprzedaży, taka nieoczywista, jest taka, że Ty coraz lepiej będziesz tych klientów rozumieć, coraz więcej będziesz mieć pomysłów na coraz lepsze oferty.
Druga korzyść wynikająca z takiej aktywnej sprzedaży jest taka, że po prostu masz niesamowitą bazę do wyciągania wniosków.
I to jest bardzo ważne, żeby nie traktować tego jako porażki, jeżeli nawet jakaś oferta się nie sprzeda.
Tu się liczy szybkość.
O tym właśnie teraz rozmawiam z dziewczynami w Mastermindzie Next Level.
Tego typu rozmowy mogę mieć też z Tobą, jeżeli dołączysz do grona Królowych Swojego Biznesu. Tam właśnie na takim poziomie rozmawiamy.
“Jak kreować szybko nowe oferty? Co tak naprawdę ma znaczenie, żeby ludzie kupowali? Justyna, a mam taki pomysł. A co tu uprościć? A co jeszcze mogłabym zrobić?”
Ty też możesz przestać traktować “porażki” osobiście.
I Ty też… możesz je potraktować jako okazję do wyciągania wniosków.
Okej, tego moi klienci potrzebują. Okej, tego nie potrzebują.
Im większą masz bazę takich doświadczeń, tym lepiej i bardziej precyzyjnie będziesz działać w przyszłości.
Tym lepiej i bardziej precyzyjnie będziesz tworzyć na przykład lejki sprzedażowe w Twoim biznesie, bo dokładnie wiesz, czego ludzie chcą, nie zgadujesz.
Często widzę taki błąd u swoich klientów, że już odkryli, czego klienci chcą, ich klienci.
I nie wykorzystują tego, tylko non-stop gonią za czymś nowym, wymyślają nowe tematy.
A tak jakby heloł, już odkryłaś żyłę złota!
Dlaczego nie skalujesz tego, co już wiesz, że działa?
No ale właśnie, możesz skalować to, co działa, dopiero kiedy odkryjesz, co działa.
I znowu wracamy tym samym do tej potrzeby eksperymentów i częstego sprzedawania ofert.
Tak, to jest ta jedna, prosta, zaskakująca metoda, która powoduje, że naprawdę zaczynasz sprzedawać więcej ofert. Bardzo szybko. Im więcej dajesz szans do zakupu, tym ludzie częściej kupią.
Dlatego odpowiedz sobie szczerze na pytanie. To jest takie jedno pytanie, które zadaję moim klientkom, kiedy blisko z nimi współpracuję.
I oczywiście wtedy pracujemy na poziomie konkretów w Twoim indywidualnym przypadku: no dobra, to dlaczego tak u Ciebie jest?
Odkrywamy prawdziwą przyczynę.
Ale to pytanie daję Ci tutaj bezpłatnie – i naprawdę szczerze na nie odpowiedz…
…to naprawdę ważne pytanie:
“Czy sprzedajesz na tyle często, aby wspierało to Twój zakładany rozwój biznesu i to, ile pieniędzy chcesz przyjąć?”
A jeżeli nie, to dlaczego nie?
Jeżeli chcesz zacząć sprzedawać częściej – często potrzebujesz na samym początku zmienić swoje przekonania na temat sprzedaży, marketingu.
Wiele moich klientek myśli, że to musi być takie ciężkie, że to jest właśnie takie trudne.
Nie musi tak być.
To Ty decydujesz, jaka sprzedaż dla Ciebie będzie.
Czy będzie męczarnią, czy przyjemnością.
Jeżeli chcesz wejść w ten rytm, że kreujesz coraz to nowe oferty z większą łatwością, to bardzo Cię zapraszam do udziału w wyzwaniu Sprzedawaj & Zarabiaj Codziennie.
Już jakiś czas temu przeprowadziłam to wyzwanie, ale tylko “na żywo”.
Teraz zaprojektowałam je tak, aby było aktywne cały czas.
W tym wyzwaniu są trzy filary aktywnej, codziennej sprzedaży. Filar pierwszy, żeby w ogóle to zacząć lubić, czyli Twoje przekonania na temat marketingu i sprzedaży: “Udana sprzedaż zaczyna się w głowie.”
W dniu drugim jest fundament strategiczny: co tak naprawdę ma znaczenie, żeby ludzie kupowali.
I tu znowu: to Cię może zaskoczyć. Dzień drugi w tym wezwaniu jest naprawdę ważny, żeby przestać wierzyć, że musisz mieć tyle i tyle rzeczy, aby coś sprzedać.
I dzień trzeci to jest praktykowanie sprzedaży, czyli dam Ci pomysły, jak możesz o swojej ofercie opowiedzieć.
Tak abyś od razu zaczęła to robić, zaczęła to ćwiczyć.
Jeśli chcesz mieć więcej klientów w biznesie online – zacznij od tych trzech obszarów.
Twoje przekonania na temat marketingu i sprzedaży, to czy potrafisz sprzedawać rezultaty, nie formaty + czy Ty to ćwiczysz i wyciągasz wnioski, aby być w tym coraz lepszą?
Czyli: jeżeli odpowiedziałaś sobie na moje wcześniejsze pytanie: “w sumie to sprzedaję mega rzadko – tak jest Justyna, jak mówisz – że ja bym chciała codziennie odbierać nowe zamówienia. Ale opowiedziałam ostatnio o swojej ofercie dwa miesiące temu, kiedy przygotowałam bardzo dużą kampanię. Mało wyników, wypaliłam się i od tamtej pory siedzę cicho.”
Jeżeli sobie tak odpowiedziałaś, to wyzwanie to jest miejsce dla Ciebie, żebyś tam zaczęła działać inaczej.
Sprzedaż naprawdę może być łatwa, może być przyjemna, możesz się w tym stawać coraz lepsza, ale po prostu potrzebujesz to ćwiczyć i tyle.
Zacznij od wyzwania Sprzedawaj & Zarabiaj Codziennie TUTAJ.
A jeżeli mówisz sobie: “no dobra Justyna, wyzwanie wyzwaniem, ale ja bym chciała więcej z Tobą kontaktu, zapytać Cię od czasu do czasu bezpośrednio o coś…”
“…i ja już wiem, że trzeba codziennie sprzedawać, nie musisz mi tego tłumaczyć, znam podstawy, chcę się do tego motywować”
..to zapraszam Cię do Klubu 10K.
W tym klubie naprawdę będziesz praktykować sprzedaż.
Bo ja mam przekonanie graniczące z pewnością, że Ty nie potrzebujesz więcej teorii czy informacji.
Ty potrzebujesz więcej działania, więcej praktykowania sprzedaży.
Tylko w ten sposób będziesz w tym coraz lepsza.
Będziesz coraz lepiej rozumieć swoich klientów i też coraz lepiej zarabiać.
Będziesz kumulować swoje przychody. Bum, bum, bum, bum, bum. Okej, dałam w tym miesiącu tyle szans ludziom na zakup – nic dziwnego, że mój przychód BUM, nagle wystrzelił.
To rzeczywiście tak działa.
Jestem na świeżo właśnie po takiej spontanicznej akcji promocyjnej, gdzie dwoma mailami i dwoma wzmiankami na stories zarobiłam ponad trzy tysiące, BEZ dodatkowej pracy.
Oferta była już gotowa. Nie zajęło mi to dużo czasu. I po prostu dałam ludziom szansę, żeby kupili.
W Klubie10K będziesz to ze mną ćwiczyć co miesiąc.
To jest system abonamentowy. Możesz w dowolnym momencie oczywiście zrezygnować, ale tam Cię motywuje do tego, żebyś działała.
Działała nad dwoma obszarami biznesu:
- nad wzmacnianiem jego opłacalności, wyciąganiem wniosków ze swoich eksperymentów
- nad wzmacnianiem siły marketingu i sprzedaży. Żebyś właśnie ćwiczyła tę sprzedaż, wiedziała jak mówić o swoich ofertach, wiedziała jak przyciągać klientów.
Tyle na dzisiaj, w tym odcinku.
Zaskakujące? No właśnie. Jak teraz o tym myślimy, to nie.
Na logikę to jest naturalne, że to tak działa – że im więcej sprzedajesz, tym więcej zarabiasz. Ale właśnie, czy zachowujesz się w zgodzie z tym, czego mówisz, że chcesz? Czy rzeczywiście dajesz ludziom często szansę, żeby od Ciebie kupili?
Jeśli patrzysz z zazdrością, jak inni odbierają z taką łatwością nowe zamówienia i Ty też byś chciała, no to wiesz co robić po tym odcinku.
Zapraszam w dwa miejsca:
- Bezpłatne wyzwanie Sprzedawaj & Zarabiaj Codziennie
- Klub 10K – doprowadź swój biznes do 10 tysięcy miesięcznie LUB WIĘCEJ.
A tymczasem bardzo Ci dziękuję. Jeżeli jeszcze nie subskrybujesz tego kanału w podcaście, na YouTubie, to zasubskrybuj, bo nowe odcinki pojawiają się spontanicznie, kiedy mam na to ochotę.
Kiedy zasubskrybujesz, zawsze będziesz wiedziała, że coś nowego się pojawiło.
Dziękuję i w kontakcie!
Doprowadź swój biznes do stabilnych 10 tysięcy miesięcznie lub więcej.
- Jak pozyskać pierwszych klientów? - 5 lutego, 2025
- Jak wejść w nowy rok ze skutecznym planem na stabilny dochód w biznesie? - 26 stycznia, 2025
- Czy można mieć klientów bez nieustannej pracy nad promocją? - 19 grudnia, 2024