Czy Twój biznes jest gotowy na ofertę premium?
W oparciu o doświadczenie w pracy z dziesiątkami klientek sprzedających oferty premium w usługowych biznesach online (kursy online ze wsparciem), przygotowałam dla Ciebie narzędzie online, które przeprowadzi analizę Twojej obecnej sytuacji biznesowej i przygotuje Ci OD RAZU ocenę Twojego potencjału sprzedaży ofert premium w 3 najważniejszych obszarach: marka specjalisty, jakość Twojej oferty oraz umiejętność docierania do segmentu premium i kwalifikacji klientów.
Zarejestruj się poniżej po dostęp:
Sprzedaż ofert premium to zupełnie inna para kaloszy, niż sprzedaż e-booka czy kursu z niższej półki cenowej.
Tutaj bardziej niż kiedykolwiek liczą się 4 elementy: 🔹 właściwe pozycjonowanie Twojej marki i oferty, 🔹 komunikacja wartości tej oferty, tak, aby ludzie przestali mówić „a czemu tak drogo”, a Ty żebyś przestała konkurować ceną, 🔹 umiejętne i pewne przyciąganie dokładnie tych odbiorców, którzy z radością będą z Tobą współpracować i zapłacą Ci każde pieniądze (proces kwalifikacji klienta), 🔹 oraz personalizacja oferty tak, aby zapewnić doświadczenie, któremu nie można się oprzeć.
Jeśli nie jesteś pewna, czy Twoja marka jest na to gotowa – wypełnij wideo quiz i uzyskaj natychmiast odpowiedź.
|
Cześć,
Pomogę Ci rozwijać biznes online z pełną mocą i skalować przychody, nawet jeśli jesteś zwyczajną kobietą bez miliona followersów.
Moje klientki rozwijają biznes w zgodzie ze sobą, nie przesiadując godzinami w social mediach. A jednocześnie generują przełomowe wyniki w swoim biznesie, nie tylko finansowe – tworząc przemyślaną ścieżkę klienta i oferty, które kochają… i sprzedają z lekkością.
Wierzę w to, że każda właścicielka biznesu online może zarabiać więcej, pracując mniej – osiągając to, co wcześniej wydawało jej się niemożliwe.
Podczas pracy ze mną moje klientki porządkują swój biznes, łącząc strategię z mentalnością, aby osiągać rekordowe wyniki.
Mogę w tym pomóc również i Tobie.
Zobacz, co mówią moje klientki:





WYKONAJ DIAGNOZĘ ONLINE
Natychmiast uzyskaj ocenę Twojego potencjału sprzedaży ofert premium w 3 najważniejszych obszarach: marka specjalisty, jakość Twojej oferty oraz umiejętność docierania do segmentu premium i kwalifikacji klientów.
Zdjęcia – Justyna Kocur-Czarny www.jkocurczarny.com