Czy w rozwoju biznesu online są jakieś „przełomowe momenty”? Cóż, i tak i nie. Z jednej strony, sukces to suma regularnych działań. Sama się o tym na własnej skórze przekonuję, że nagle po pewnym czasie konsekwentnego wdrażania przemyślanego planu – wszystkie elementy jakoś wskakują na swoje miejsce i stopniowo coraz lepiej zaczyna mi się kręcić.
Jednak są takie pamiętne chwile, które pozwalają się umocnić w przekonaniu, że idziesz we właściwym kierunku. Mimo że wcześniej wcale nie szło super i wielokrotnie można było zastanawiać się, czy to ma sens. W przypadku mojego kolejnego gościa w podcaście „Mały biznes, wielkie efekty – marketing online z Italianą” ten przełomowy moment nastąpił nie tak dawno temu i była to wyjątkowo udana kampania sprzedażowa.
Historia rozwoju biznesu online u Oli nie jest jeszcze zakończona, ale dzięki tej sytuacji uwierzyła ona, że idzie we właściwym kierunku i rzeczywiście było warto inwestować swój czas i pieniądze w biznes online!
Posłuchajcie mojej rozmowy z Olą Rodziewicz, dietetyk, biotechnolog i doktorantką GUM:
W kolejnym odcinku z serii „Moja historia rozwoju biznesu online” rozmawiałam z Olą na następujące tematy:
- czy Oli od początku marzył się biznes online? jaki był jej pierwszy pomysł na biznes?
- na jakie kanały komunikacji Ola stawia obecnie, a z jakimi zaczynała?
- jak wygląda jej model biznesowy?
- co się jej najlepiej sprawdza w promocji?
- jakie produkty online tworzy?
- jakie ma rady dla osób, które właśnie teraz zaczynają biznes online?
Gdzie najczęściej spotkacie Olę?
Dodatkowe prezenty od Oli dla słuchaczy:
- 3 główne metody stabilizacji przychodu w biznesie online – czy znasz je wszystkie? - 29 września, 2023
- 5 przyczyn, dla których nie osiągasz przełomu w biznesie online (mimo że bardzo tego chcesz) - 22 września, 2023
- 5 obszarów, na jakich warto się skupić, aby generować rekordowe wyniki sprzedażowe - 15 września, 2023