Jak rozwijać biznes online w obecnych czasach?

Czy widzisz jak biznes online teraz się zmienia? Ja zdecydowanie to zauważam. I widzą to moje klientki oraz osoby prowadzące firmy w sieci, z którymi często rozmawiam. Pytanie tylko, jakie to są zmiany? Jak się do nich dostosować? Jak rozwijać biznes online w dzisiejszych czasach?

Właśnie o tym rozmawiam dzisiaj z Adą, Justyną i Violą, które stworzyły Grow Spot, aby pomagać rosnąć twórcom internetowym.

Zapraszam!

 

Format dzisiejszego odcinka jest nietypowy, ponieważ do rozmowy zaprosiłam nie jedną, a aż trzy wspaniałe kobiety: Adę Hirsz, Justynę Świetlicką i Violę Urban. Każda z nich od lat sukcesywnie rozwija swoje marki, a łącząc swoje siły, wiedzę i doświadczenie – stworzyły Grow Spot. Wspólny projekt dziewczyn to konferencja online i subskrypcyjna platforma edukacyjna, dzięki którym możesz uczyć się od praktyków, jak rozwijać biznes online. Po to, by zarabiać więcej, pracując mniej.

Ada, Justyna i Viola opowiedzą więcej o II edycji Konferencji Online Grow Spot, która odbędzie się 1 kwietnia. Już teraz serdecznie Cię na nią zapraszamy!

Z Teamem Grow Spot porozmawiamy dzisiaj o zmianach, jakie nastąpiły w internetowym biznesowym świecie w ostatnim czasie. Podzielimy się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przykładami z naszych doświadczeń. I dodatkowo pobawimy się trochę we wróżki, przewidując, czego można się spodziewać w najbliższej perspektywie. W jakim kierunku zmierza biznes online? Na co warto stawiać, a jakie działania są mniej skuteczne? Zaczynamy!

 

Poznaj Team Grow Spot, który pomaga twórcom rozwijać biznes online

Zanim przejdziemy do tematu dzisiejszej rozmowy, zacznijmy od przedstawienia moich gości.

Ada Hirsz

Pomaga twórcom internetowym rozwijać Instagram i tworzyć skuteczne wideo. Pokazuje, że to nie jest fizyka kwantowa lecz umiejętność, której każdy może się nauczyć. Od 2020 roku prowadzi stronę internetową Adriannahirsz.pl i profil na Instagramie @adrianna_hirsz. Jest autorką kursów online „Ogarnij Insta” i „Ogarnij Rolki” oraz warsztatów „Ogarnij Photoshopa”, podczas których przeszkoliła prawie 1000 osób.

Już w pierwszym roku działalności Ada osiągnęła ponad 107 tys. przychodu. Dzięki dochodowej marce osobistej pracuje zdalnie, na własnych zasadach i realizuje projekty, które sprawiają jej przyjemność.

Viola Urban

O sobie mówi, że jest trochę takim dinozaurem internetu, bo działa online już od 10 lat. Zaczęło się od marki OkiemDietetyka, którą rozwija już od studiów. Jej bloga eksperckiego od początku istnienia odwiedziło ponad  8 mln osób. Koordynowała pierwsze edycje konferencji See Bloggers i Marketing Day oraz jest autorką 4 książek kulinarnych. Współtworzy z Justyną projekt Przedsiębiorczy Dietetyk, aby pomagać dietetykom rozwijać biznes online i skutecznie sprzedawać w internecie

Viola nazywa siebie „zbieraczem zawodów”, bo zajmuje się dietetyką, fotografią kulinarną, marketingiem, sprzedażą i negocjacjami. Jej największy biznesowy konik to pozycjonowanie wpisów blogowych i automatyzacja sprzedaży. W biznesie online cieszy ją to, że jest tak dużo rzeczy, których trzeba się nauczyć i to wszystko tworzy spójną całość.

Justyna Świetlicka

Od 7 lat tworzy w sieci jako Owsiana. Zaczynała od bloga, na którym dzieliła się swoją dietetyczną wiedzą i przepisami. Napisała książkę „Dieta to nie wszystko”, tworzy e-booki kulinarne i kurs odchudzania. Nagrywa od 4 lat  Owsiana Podcast, który jest jednym z najbardziej popularnych podcastów o zdrowym stylu życia. Razem z Violą tworzy projekt Przedsiębiorczy Dietetyk.

Justyna ma to do siebie, że bardzo szybko się nudzi, uwielbia zmiany i robienie nowych rzeczy. Zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Dlatego często się przeprowadza i już od 3 lat prawie nie mieszka w Polsce, podróżując po różnych krajach. Równocześnie prężnie rozwija biznes online – jej firma w ubiegłym roku przekroczyła 0,5 mln przychodu. A ona nadal pracuje tylko 4 godziny dziennie.

Te trzy przedsiębiorcze kobiety połączyła pasja do biznesu online oraz potrzeba dzielenia się z innymi wiedzą i doświadczeniem. Tak właśnie powstał Grow Spot – przestrzeń dla wszystkich osób, które chcą nauczyć się od praktyków, jak budować swoją markę i efektywnie sprzedawać w internecie, aby osiągnąć wolność finansową i osobistą.

Motyw przewodni tegorocznej Konferencji Online Grow Spot to „Sprzedawaj więcej, pracując mniej”. Jeśli słuchasz mojego podcastu i śledzisz mnie w sieci, to wiesz, że jest mi on bardzo bliski. Z tej wyjątkowej okazji zaprosiłam organizatorki do rozmowy o tym, jak rozwijać biznes online w obliczu zmian, które obserwujemy w ostatnich latach. Jak się do nich dostosować i na co zwrócić szczególną uwagę?

 

Jakie zmiany w biznesie online są najbardziej widoczne?

Przede wszystkim zmieniło się zachowanie konsumentów i to, jak teraz podejmują oni decyzje zakupowe. Jakiś czas temu można było z dużym prawdopodobieństwem przewidzieć, jak będzie przebiegała kampania sprzedażowa. Zazwyczaj pierwszego dnia był znaczący pik, a potem sprzedaż tak sobie falowała. I w ostatnim dniu promocji znowu był wzrost, porównywalny do tego początkowego. Także krzywa sprzedaży przypominała literę „U”. Natomiast to się nieco zmieniło.

Po pierwsze: Obecnie wiele zależy od modelu sprzedażowego i rodzaju produktu

I nie da się wszystkich kampanii wrzucić do jednego worka. Na przykład Ada zauważyła, że bardzo często klienci czekają do ostatniej chwili z zakupem. Nawet jeśli sprzedaż początkowo nie idzie tak dobrze, to 1-2 dni przed końcem może wyraźnie wybić do góry.

Natomiast Viola i Justyna mają trochę inne doświadczenia z ostatniej kampanii kursu Przedsiębiorczy Dietetyk. Produkt nie jest tani, bo jego bazowa wersja kosztuje 990 złotych, ale można wybrać opcję płatności w ratach. Okazało się, że ludzie szybciej podejmowali decyzję o zakupie i przez 2 tygodnie kurs sprzedawał się w miarę równomiernie. Jednak faktem jest, że ostatni dzień był wyjątkowo dobry i sprzedaż totalnie wzrosła. W efekcie kampania, która była szacowana na 200 tys. złotych, przyniosła 350 tys. złotych przychodu.

Po drugie: Konsumenci bardziej świadomie dokonują zakupów

W dzisiejszych czasach nie można wydać byle jakiego produktu i liczyć na to, że on się po prostu sprzeda. Może 4-5 lat temu, kiedy rynek nie był jeszcze tak wysycony e-bookami i kursami online, coś takiego by przeszło. Teraz ludziom bardziej zależy przede wszystkim na relacji i zaangażowaniu twórcy, a także na wartościach.

Dobrym przykładem jest nowy e-book Justyny „Gotuj strączki”. Zdecydowała się na jego wydanie, chociaż początkowo nie była pewna, czy ktoś będzie chciał kupić poradnik o fasoli. Jednak za tym e-bookiem stoją wartości marki Justyny i jej misja, aby ludzie odżywiali się bardziej roślinnie z korzyścią dla siebie i planety. I osoby znające tę ideę oraz utożsamiające się z nią, decydują się na zakup bez wahania. W efekcie jest to najlepiej sprzedający się e-book, ze wszystkich 7, które Justyna stworzyła.

Podsumowując – konsumenci z jednej strony raczej ostrożnie podejmują decyzje zakupowe, zwłaszcza w przypadku produktów z wyższej półki cenowej. Z drugiej zaś – są bardziej skłonni do zakupu, jeśli mają świadomość marki i jej wartości oraz czują relację z twórcą. Wtedy sprzedaż paradoksalnie może być łatwiejsza nawet w czasach kryzysu i galopującej inflacji. Tutaj dobrym nawiązaniem jest książka Michała Szafrańskiego „Zaufanie, czyli waluta przyszłości”. To jest właśnie ten wspólny mianownik.

 

Na jakie kanały sprzedaży postawić, aby rozwijać dochodowy biznes online?

Wniosek jest taki, że na sukces kampanii sprzedażowej duży wpływ ma zaufanie klienta do marki. Można oczywiście sprzedawać w miarę tanie produkty za pośrednictwem reklamy i innych płatnych kanałów. Istnieją badania, które dowodzą, że zimne leady działają w przypadku towarów i usług w cenie do 50 USD. W polskich warunkach to pewnie będzie granica 50 złotych. I płatna promocja może się sprawdzać, szczególnie gdy nie mamy jeszcze silnej marki i zbudowanej społeczności.

Jednak zadziała tylko wtedy, jeśli będziemy to robić dobrze. Trzeba mieć wiedzę, jak ustawiać reklamy i tworzyć do niej kontent, aby celnie trafić do docelowej grupy klientów. W przeciwnym wypadku promocja nie przyniesie efektów i tylko niepotrzebnie przepalimy budżet.

Viola i Justyna nie inwestują specjalnie w płatne kanały sprzedaży. Przy kampanii Przedsiębiorczego Dietetyka, która przyniosła przychód 350 tys. złotych, na reklamę wydały zaledwie 500 złotych. Być może specjaliści od marketingu popukaliby się w głowę, bo gdyby inwestycja w promocję była wyższa, to mogłyby zarobić o wiele więcej. Niby tak, ale…

Warto przede wszystkim skupić się na sprzedaży organicznej

I wszystkie jesteśmy zgodne, że to pomaga efektywnie rozwijać biznes online w dłuższej perspektywie. Jeśli chcemy zyskać zaufanie klientów, to dzień po dniu trzeba budować świadomość swojej marki oraz dobre relacje z odbiorcami. I marketing powinien być dopasowany właśnie do wartości i misji marki, o których mówiłyśmy oraz do tego, na jakim etapie rozwoju jest firma.

Każdy przedsiębiorca powinien zacząć od określenia swojej bazy:

– co tak naprawdę chce robić i jakie cele osiągnąć,

– w czym jest dobry, jakie ma mocne strony i jak może wykorzystać swój potencjał,

– jakie są jego wartości i wizja rozwoju biznesu.

Dopiero potem można zastanawiać się, jakie produkty wydać, jak się one mają nazywać, ile kosztować i w jaki sposób je sprzedawać. Jeśli próbujemy prowadzić biznes online bez przemyślanej strategii, opartej na wartościach, misji, wizji i swoim potencjale, to na dłuższą metę nie zadziała. Trzeba stworzyć solidne podstawy, aby skutecznie sprzedawać, pozyskiwać idealnych klientów i generować satysfakcjonujące wyniki. I tego można się nauczyć w Grow Spot, a także przy moim wsparciu.

 

Jakie działania organiczne sprawdzają się najlepiej?

Jak już mówiłyśmy na początku, w ostatnim czasie bardzo zmieniły się zachowania nabywców. Widać to także w podejściu do social mediów. Przykładowo na Instagramie, gdzie kiedyś królowały selfie i zdjęcia z podróży, teraz jest coraz więcej wartościowych treści. Ludzie chętnie obserwują takich twórców i nawiązują z nimi relacje. I siłą rzeczy, jak chcą coś kupić, to szybciej wybiorą markę, którą znają, niż kogoś, kto im się przypadkowo wyświetlił. Dlatego chcąc rozwijać biznes online, trzeba dać odbiorcom jakąś wartość, a oni odwdzięczą się zaufaniem i lojalnością.

Natomiast na pytanie, które działania organiczne sprawdzają się najlepiej, nie ma jednej słusznej odpowiedzi. Na pewno warto postawić na te, w których czujemy się najlepiej. Może to być kręcenie rolek, pisanie krótkich wpisów na social media, tworzenie dłuższych tekstów na bloga, wysyłanie newslettera, nagrywanie podcastów czy prowadzenie live i webinarów. Ważne, aby te treści były naprawdę wartościowe.

I na przykład Justyna w trakcie kampanii promocyjnej e-booka „Gotuj Strączki”, pisze newslettery, które nie są stricte sprzedażowe, ale zawierają porady dotyczące zdrowego odżywiania i wykorzystania roślin strączkowych w diecie. Przy okazji prowadziła też webinar o tym, jak ograniczyć jedzenie mięsa. Wszystko to niesie dodatkową wartość dla odbiorców, buduje wizerunek eksperta i zaufanie do marki. A to z kolei przekłada się na lepszą sprzedaż. Korzysta też z płatnej reklamy, która jest przydatnym wsparciem, aby dotrzeć do tych konsumentów, którzy jeszcze jej nie znają. I co jakiś czas przypominać swojej społeczności o sobie i nowym produkcie.

Częstym błędem osób, które dopiero zaczynają rozwijać swój biznes online jest to, że bardzo dużo czasu poświęcają na przygotowanie produktu, a w czasie kampanii sprzedażowej już sobie odpuszczają. Licząc na to, że dzięki reklamie sprzedaż będzie szła sama. Tymczasem to właśnie wtedy jest świetny czas, aby tworzyć te relacje z potencjalnymi klientami. Komunikować im wartości, jakie niesie za sobą produkt i podgrzewać atmosferę. I w ten sposób subtelnie nakłaniać ich do podjęcia decyzji o zakupie.

 

Jak rozwijać biznes online bez dużej społeczności i znanej marki?

Wiadomo, że konkurencja w sieci jest duża praktycznie w każdej branży i początkującym twórcom nie tak łatwo się przebić. W przypadku, gdy dopiero zaczynamy budować markę i społeczność, może sprawdzić się model tzw. odwróconego lejka sprzedażowego. W dużym skrócie polega to na tym, że nie sprzedajemy produktu na zimno, ale najpierw budujemy ścieżkę dotarcia do klientów. Dając im coś darmowego i jednocześnie wartościowego, co im się przyda i podziała na emocje.

Można na przykład przygotować lead magnet z bezpłatnym e-bookiem lub wyzwaniem o charakterze edukacyjnym i skierować odbiorców do listy mailingowej. W ten sposób będziemy powoli ocieplać swój wizerunek, zwiększać świadomość marki i zaangażowanie odbiorców. I dopiero potem warto przeprowadzić webinar na żywo, który jest świetną okazją do sprzedaży. Ważne, aby na kolejnych etapach takiego lejka sprzedażowego, analizować efekty i sprawdzać, czy w którymś momencie on nie przecieka. A jeśli tak się dzieje, to od razu reagować i optymalizować swoje działania, aby poprawić konwersję.

Model odwróconego lejka sprzedażowego w praktyce

Ciekawym przykładem Daniel Bossy, który ma fajnie skonstruowaną reklamę na Facebooku. Jak się w nią kliknie, to potem wyskakuje on praktycznie wszędzie. Najpierw oferuje coś za darmo albo sprzedaje tani produkt. Potem wyświetla się reklama oferty kursu online, która kończy się „dosłownie za chwilę”. Jak dokonamy zakupu, to kolejnym krokiem jest sprzedaż dostępu do platformy subskrypcyjnej. Oczywiście w promocji, na początek za 2 złote. I pewnie wiele osób z tego korzysta. Bo skoro kupili już kurs za parę stówek, to te 2 złote nie robią żadnej różnicy, więc podpinają swoją kartę. Po okresie promocyjnym, cena subskrypcji jest, jak się łatwo domyślić, wyższa.

Dziewczyny miały podobny pomysł w Grow Spocie, aby też stosować metodę odwróconego lejka. Jednak nie chodziło o sprzedaż platformy za 2 złote tylko po to, aby klient podpiął kartę, bo ich zdaniem to nie do końca jest fair. Dlatego wymyśliły coś innego. Przyjęły taką strategię, że najpierw zorganizują konferencję, a dopiero z niej dają możliwość dołączenia do platformy subskrypcyjnej. I taka koncepcja bardzo dobrze się sprawdziła.

Konferencja Online Grow Spot sama w sobie jest dużą wartością, bo jest to 8 godzin prelekcji wyśmienitych specjalistów, którzy praktycznie uczą, jak rozwijać biznes online. A kosztuje tylko 149 złotych. W ubiegłym roku sprzedawały pierwszą edycję za 129 zł i wzięło w niej udział 300. uczestników. Natomiast po konferencji aż 50 osób zdecydowało się dołączyć do platformy edukacyjnej. W tamtym momencie kosztowała ona 500 zł. Magnesem była podwójna korzyść – dostępność ekspertów, którzy wystąpili na konferencji przez 6 miesięcy na platformie oraz oferta zakupu w promocyjnej cenie.

Mamy bardzo szeroki wachlarz możliwości i narzędzi dotarcia do klienta. Jednak zawsze trzeba pamiętać, że to właśnie on jest najważniejszy. Model sprzedażowy powinien przede wszystkim koncentrować się na potrzebach konsumenta, dostarczać mu realnych wartości oraz tworzyć pozytywne relacje. Jeśli tak budujemy swoją strategię, to każda ze stron na tym zyska. Dobrze jest obserwować działania osób, które z sukcesem rozwijają swoje biznesy online. I uczyć się od nich.

 

Co zrobić, aby rozwijać biznes online w obecnych zmiennych czasach?

Z pewnością warto inwestować w siebie i rozwijać swoje kompetencje. Chodzi tu zarówno o dokształcanie się i specjalizację w swojej dziedzinie, jak i zdobywanie nowej wiedzy. Umiejętności zmontowania video na social media, napisania tekstu blogowego pod SEO czy obsługi aplikacji do planowania projektów, bardzo ułatwiają prowadzenie biznesu. I można wykorzystać je także do prywatnych celów czy do szybkiego przebranżowienia się w razie potrzeby.

Kolejna bardzo ważna rzecz, to automatyzacja tego, co się tylko da: newsletterów, lejków sprzedażowych i powtarzalnych czynności. Trzeba też pamiętać o dywersyfikacji sprzedaży, żeby nie uzależniać się od jednego produktu. I w ten sposób zabezpieczyć swoje przychody na wypadek niespodziewanych zmian na rynku.

Warto także nauczyć się delegowania zadań. Wiele kobiet ma tendencje bycia Zosią Samosią, myśląc, że tylko one zrobią wszystko najlepiej. Tymczasem jest to pułapka, którą same na siebie zastawiamy. Bo zamiast czerpać zyski z prowadzenia firmy, toniemy w bieżących zadaniach, które nie dają wymiernych korzyści.

 

Naucz się od praktyków, jak rozwijać biznes online na Konferencji Grow Spot

Wróćmy jeszcze na chwilę do pierwszej edycji konferencji. Jej hasłem przewodnim były fundamenty biznesu online. Team Grow Spot zadbał o to, aby razem z Dominikiem Juszczykiem przeanalizować swoje mocne strony, schematy myślenia i wartości. Żeby móc stworzyć solidne podstawy do budowania swojej marki w zgodzie ze sobą.

Niestety, ale bardzo często jest tak, że ktoś zakłada biznes online z myślą o niezależności, a w rezultacie staje się niewolnikiem własnej firmy. Siedzi przykuty do biurka minimum 8 godzin i jest nieszczęśliwy, bo nie może nawet wziąć urlopu, kiedy ma na to ochotę.

A przecież ta wolność w swoim biznesie jest bardzo ważna. Dlatego powinien on bazować na tym, co z nami rezonuje i spełniać nasze potrzeby. Misją Teamu Grow Spot jest pokazanie dróg, jak wyjść z tego firmowego kołowrotka, zautomatyzować pracę i usprawnić sprzedaż. I z satysfakcją rozwijać biznes online oraz realizować swoje marzenia.

„Sprzedawaj więcej, pracując mniej”

To motyw przewodni Drugiej Konferencji Grow Spot. I będzie się ona skupiać na tym, żeby dać przedsiębiorczym osobom możliwość elastycznej pracy i sprzedaży takich produktów, dzięki którym rzeczywiście zaczną zarabiać więcej i zyskają wolność w swoich biznesach.

Czekają na Ciebie szkolenia 8. doświadczonych praktyków, w tym organizatorek. Justyna opowie o tym, jak osiągnęła ponad 0,5 mln złotych przychodu ze swojego biznesu w ubiegłym roku. Natomiast Ada zdradzi tajniki tego, jak przetestować produkt, nie tracąc czasu i pieniędzy. Ja również mam zaszczyt wystąpić na Konferencji z prelekcją: „Jak zwiększyć i ustabilizować przychody w Twoim biznesie online”.

Ponadto dowiesz się od Magdy Piórkowskiej z Umiemwmarketing.pl, jak sprzedawać za pomocą prostego lejka na Instastories i od Justyny Horbacz – jak tworzyć content, który sprzedaje. Klaudia Łapa opowie o biznesie na autopilocie, Tomek Polak, który jest prawnikiem o tym, jak zabezpieczyć swoją firmę, a Marta Zawadowska przybliży temat mastermind.

Także w ciągu jednego dnia, zyskasz taką ilość wiedzy i praktycznych wskazówek, że czacha dymi. I to wszystko za jedyne 149 złotych. Zachęcamy Cię do dołączenia do nas, bo naprawdę warto. Pełną agendę, szczegóły Konferencji i link do zapisów znajdziesz na stronie II edycji Konferencji Grow Spot.

 

Rozwijaj biznes online razem z nami!

Bardzo dziękuję Adzie, Justynie i Violi z Grow Spot za niezwykle ciekawe i inspirujące spotkanie. Mam nadzieję, że nasza rozmowa podobała się także Tobie. Będzie nam miło, jeśli podzielisz się swoimi wrażeniami. Co było dla Ciebie najbardziej wartościowego i czy zgadzasz się z naszymi przewidywaniami? A może masz swoje spostrzeżenia, jak najlepiej rozwijać biznes online w obecnych czasach? Jeśli masz ochotę – daj nam znać w komentarzu tutaj oraz na Instagramie moim @italianajustyna i moich dzisiejszych gości @growspot_pl.

Jeszcze raz serdecznie zapraszamy Cię na Drugą Konferencję Online Grow Spot, pod hasłem przewodnim „Sprzedawaj więcej, pracując mniej”, która odbędzie się 1 kwietnia. Podczas jednodniowego wydarzenia zyskasz wiedzę, jak budować swój biznes online, aby osiągnąć finansową wolność. Skorzystaj z tej szansy i zapisz się na II edycję Konferencji Online Grow Spot już teraz! Dostęp do nagrań otrzymasz aż na 30 dni.

Zapewne zgodzisz się ze mną, że najlepiej uczyć się dobrych praktyk od osób, które osiągają znakomite wyniki w biznesie online. I z takiego wsparcia warto korzystać na każdym etapie rozwoju firmy. Dlatego przygotowałam dla Ciebie coś extra.

Już w kwietniu rusza mój nowy program mentoringowy „Wygeneruj rekordowe wyniki sprzedażowe!”. Przez 10 tygodni skorzystasz z mojej opieki i wsparcia, abyś odważnie, pewnie i z lekkością sprzedawała oferty premium. Będziemy pracować w niewielkiej grupie, w której zyskasz mnóstwo inspiracji, motywacji i energii do działania. Gorąco zachęcam Cię do dołączenia do grupowego mentoringu, dzięki któremu rozwiniesz skrzydła w swoim biznesie online! Zapisz się już teraz na www.italianamarketing.pl/rekordy/,  bo obowiązuje limit miejsc ?

Na koniec, jak zwykle zachęcam Cię do subskrypcji podcastu „Mały biznes, Wielkie efekty” i liczę na to, że usłyszymy się w kolejnych odcinkach!

 

 

Konferencja Online Grow Spot

 

Chcesz przekuwać swoje pasje w biznes i nauczyć się efektywnie sprzedawać w Internecie?

Jeśli tak, to Konferencja Online Grow Spot pod hasłem przewodnim „Sprzedawaj więcej, pracując mniej” jest idealnym miejscem dla Ciebie! 

To jednodniowe wydarzenie, dzięki któremu rozwiniesz swój biznes, ucząc się od praktyków. W niespełna 8 godzin zyskasz wiedzę, która pomoże Ci sprzedawać więcej, pracując mniej, aby osiągnąć finansową wolność! Dołącz do nas 1 kwietnia!

Już niebawem otworzymy także drzwi do platformy subskrypcyjnej.

Justyna Stańska
Latest posts by Justyna Stańska (see all)
produkty online

Zacznij odważnie promować swoje oferty online!

Pobierz ściągawkę z 15 pomysłami, które pomogą Ci sprzedawać codziennie, bez wyczerpujących kampanii. Z lekkością i bez poczucia wciskania!

Zamów powiadomienia o nowych odcinkach podcastu „Mały biznes, wielkie efekty”

Co 2 tygodnie znajdziesz w nim nowy odcinek z wiedzą, inspiracją lub konkretną strategią, która pomoże Ci zrozumieć, jak Ty też możesz prowadzić świetnie zarabiający na siebie biznes.

Nawet jeśli (tak jak ja) jesteś normalną dziewczyną bez 50 000 followersów.

 

Kliknij i posłuchaj
na Apple Podcast

Kliknij i posłuchaj na Spotify

Kliknij i posłuchaj na YouTube

Kliknij i posłuchaj na Spreaker

Kliknij i posłuchaj na Empik Go

Kliknij i posłuchaj na Podcast Addict