Wiele, wiele razy próbowałam przebić dla mnie wówczas magiczny próg 10 tys. zł przychodu na jednej kampanii. Wcześniej mi się to zdarzało, ale były to łączne wyniki miesięczne – a nigdy, aż do czerwca 2020 r. nie udało mi się wygenerować tego wyniku.
Dlatego w tym odcinku podcastu przedstawię Ci case study, w którym opowiem, co dokładnie zrobiłam, żeby w końcu wszystko zatrybiło i żeby wygenerować taki wynik na jednej kampanii sprzedażowej.
Zapraszam!
Podcastu wysłuchasz tutaj:
Jeżeli prowadzisz mniejszy biznes online, dopiero go rozkręcasz, to być może 10 tys. zł to dla Ciebie taki próg, który ciężko jest przekroczyć?
Pamiętam, jak to było u mnie!
W momencie, kiedy mi się to w końcu udało (w czerwcu 2020 r.) – miałam za sobą bardzo wiele prób uzyskania tego wyniku. Niestety nie były one skuteczne…
Część wniosków, dlaczego tak było, możesz odsłuchać już w innych odcinkach podcastu, np. w odcinku 28. poświęconym błędom, jakie popełniłam, tworząc swoje pierwsze produkty online.
Z perspektywy czasu rozumiem, że sztuka robienia skutecznych kampanii to połączenie 3 bardzo ważnych elementów:
1. Oferta
Oferta powinna być wyszlifowana!
Część osób skupia się na dopracowanie oferty pod kątem jej funkcjonowania i zawartości. Oczywiście jest to bardzo istotne! Ale nie zapominaj o tzw. wyszlifowaniu komunikacyjnym wokół oferty, o wyszlifowaniu tekstów marketingowych, komunikatów sprzedażowych. To jest coś, co Twój klient widzi jako pierwsze i coś, co najbardziej zwraca jego uwagę.
Czy potrafisz mówić językiem potrzeb klienta?
Koniecznie dopracuj swoją ofertę – wyjdź zawsze od tego. Poświęć na to bardzo dużo czasu, jeżeli chcesz generować rekordowe wyniki sprzedażowe.
2. Grupa docelowa
Grupa docelowa to Twój idealny klient, segment klienta, do którego kierujesz ofertę.
Wyobraź sobie jedną osobę, „wejdź w jej buty”. Zastanów się, z jakimi myślami się budzi, czym się martwi?
Dopiero po takim głębokim zrozumieniu potrzeb klienta, zacznij tworzyć całą strategię promocji tej oferty i komunikacji wokół niej.
3. Promocja / umiejętności sprzedaży
Promocja, Twoje umiejętności sprzedażowe, strategia tej promocji.
- Jak to jest poukładane?
- Jakich metod używasz, żeby dojść przed oczy wystarczającej liczby potencjalnych klientów?
- Jakich metod używasz, aby stopniować zaangażowanie? Aby spośród szerokiej grupy klientów, wybierać tych najbardziej odpowiednich, którzy najbardziej skorzystają z Twojej oferty?
Te wszystkie 3 elementy muszą być dopracowane!
Musisz mieć dopracowaną ofertę, krystaliczną jasność na temat swojej grupy docelowej i naprawdę świetną strategię promocji oraz umiejętności sprzedażowe.
Ale, żeby ta kampania naprawdę była rekordowa, potrzebujesz jeszcze dodatku…
+ dodatkowy kawałek układanki: MENTALNOŚĆ
Nastawienie, że teraz jesteś gotowa na to, aby mieć te rekordowe wyniki sprzedażowe.
Mentalności nie budujemy dopiero na etapie kampanii sprzedażowej!
Wszystko powinno wynikać z właściwego podejścia już na etapie tworzenia oferty, wyboru grupy docelowej, tworzenia strategii promocji.
Nad każdym z tych obszarów „osobno” pracowałam i byłam coraz lepsza w tych kampaniach, ale dopiero jak dołożyłam ten ostatni kawałek, wygenerowałam ponad 10 tysięcy na jednej kampanii.
Pamiętam to jak dziś, było to w czerwcu 2020 roku.
Na ten moment była to dla mnie ogromna suma pieniędzy!
Co się przyczyniło do tego sukcesu?
- sprawdzona, świetna oferta AFP – 2. nabory
- skupianie się bardziej na klientkach, niż na moich obawach
- dobra strategia sprzedaży
- pewność siebie i swojej oferty
- mocna intencja na rekordowe wyniki
- więcej czasu w fazie PRZYGOTOWANIA kampanii, bo to najważniejsze
Dlatego właśnie chciałabym Was zaprosić na sesję szkoleniową „Strategia i mentalność rekordowych kampanii sprzedażowych”, już 06.09 (wtorek) o godz. 10:00.
Strategia i mentalność rekordowych kampanii sprzedażowych
Podczas tej sesji szkoleniowej:
- zrozumiesz, dlaczego podejście wyłącznie strategiczne już nie wystarcza i jak ważne jest połączenie strategii i energii dla generowania przełomowych wyników w biznesie
- poznasz podstawy mentalnego przygotowania się do rekordowych wyników sprzedażowych
- dowiesz się, jakie 5 elementów jest najbardziej kluczowych dla sukcesu Twojej kampanii promocyjnej
- doświadczysz biznesowych olśnień i poznasz praktyczne case studies i inspiracje z doświadczenia mojego oraz moich klientek, które pomogą Ci dostosować swoje plany sprzedażowe
Mam nadzieję, że zainspirowałam Cię do tego, żebyś uwierzyła, że jeżeli do tej pory nie wygenerowałaś rekordowego dla siebie wyniku sprzedażowego, to wcale nie znaczy, że nigdy go nie wygenerujesz!
Dlatego bardzo zachęcam do tego, żebyś uwierzyła w siebie i żebyś otworzyła się na to, że można.
Bo od tego właśnie wszystko się zaczyna…
- Dlaczego szerokie umiejętności to klucz do sprzedaży? - 29 listopada, 2024
- 5 błędów w sprzedaży – sprawdź, czy je popełniasz! - 21 listopada, 2024
- Jak zwiększyć sprzedaż bez wielkiej agencji? - 16 listopada, 2024