Podcast: Jakie są nowe kierunki rozwoju mojego biznesu?

Jeżeli śledzisz ostatnio moje treści, pewnie zauważyłaś, że znowu dokonałam pewnych zmian w swoim biznesie – w strukturze ofert i w tym, na co kładę nacisk.

W tym odcinku podcastu rzucę więcej światła na to, dlaczego podjęłam takie, a nie inne decyzje odnośnie nowych kierunków rozwoju mojego biznesu.

Zapraszam!

 

Podcastu wysłuchasz tutaj:

Zachęcam Cię do tego, aby zapoznać się z poprzednimi odcinkami podcastu, w których opowiadam o historii rozwoju mojego biznesu online:

Update kierunków rozwoju mojego biznesu

Regularnie w moim biznesie online dokonuję update’u i łączę go z podsumowaniami.

Ostatnio był u mnie dostępny do wykonania bezpłatnie audyt Mid Year Review – półroczne podsumowanie i postawienie fundamentów odnośnie tego, jak dalej rozwijać się w swoim biznesie online.

I ja oczywiście sama robię taki audyt cyklicznie – na jego podstawie podejmuję przemyślane decyzje.

 

Wyprzedaż

Pierwsza najważniejsza decyzja jest taka, że w tym momencie w moim sklepie trwa wyprzedaż ofert, z których już nie będę korzystać.

 

WYPRZEDAŻ

Jeżeli od dłuższego czasu chciałaś zamówić jakiś mój produkt do samodzielniej pracy, zerknij na stronę:

www.italianamarketing.pl/letnia-wyprzedaz-kursow

Znajdziesz tam produkty przecenione nawet o 50%!

Po raz ostatni można je nabyć w tej cenie.

Zachęcam, żeby zapoznać się z tą stroną.

Justyna Stańska Italiana

A teraz podsumowanie nowych kierunków rozwoju mojego biznesu:

1. Rezygnacja z e-mail marketingu

Decyzja, która we mnie dojrzewała od pewnego czasu to całkowita rezygnacja z działki, z której jeszcze do niedawna byłam bardzo znana – z wykorzystania e-mail marketingu w rozwoju Twojego biznesu online.

W swoim biznesie online stale się rozwijam i w zeszłe wakacje podjęłam decyzję o uczestnictwie w programie Energetic Breakthrough Method. To naprawdę zmieniło wszystko!

Kiedy rozpoczęłam pracę w tym kursie, natychmiast kolejne decyzje w moim biznesie napłynęły lawinowo (decyzja o rebrandingu, o tym, jakie oferty zostają, jakie nowe oferty się pojawiają, na jakich się skupiam).

Zyskiwałam coraz większą jasność na temat tego:

  • co tak naprawdę jest moją misją,
  • co tak naprawdę chcę robić,
  • jak tak naprawdę chcę pomagać moim klientkom.

Zrozumiałam, że pomaganie tylko w zakresie newslettera to nie jest coś, co służy najlepiej moim klientkom.

Poznałam jeszcze lepiej moją najmocniejszą stronę, czyli wsparcie w ustalaniu strategii, w znajdowaniu kierunków rozwoju dla Twojego biznesu.

I czasami jest tak, że ten e-mail marketing stanowi bardzo ważną część rozwoju biznesu, a czasami niekoniecznie. Dlatego chcę to zupełnie puścić. Nie chcę, żeby ludzie przychodzili do mnie po pomoc w newsletterze. Chcę, żeby przychodzili do mnie po pomoc w rozwoju swojego biznesu online – w tym jestem najlepsza.

Dlatego oferty, które znikają z oferty to m.in. e-book „Postaw na maila w biznesie online” oraz pakiet bardzo kompleksowy wspierający sprzedaż przez newsletter „Zaczaruj swoim newsletterem”. Do końca sierpnia można te oferty zamówić w cenach wyprzedażowych!

 

2. Nacisk na to, żeby pomagać moim klientom także pod kątem mentalnego wsparcia sprzedaży

Miałam wiele ofert strategicznych odnośnie sprzedaży, ale dopiero wtedy, kiedy zaczęłam włączać elementy pracy mentalnej – w moich klientkach coś się totalnie odblokowało i zaczęły uzyskiwać rekordowe wyniki!

Dlatego wiem, że to jest ten kierunek i większość moich ofert będzie wokół tego oscylować!

Wśród moich ofert można już teraz znaleźć programy mastermind, program Zostań Królową Swojego Biznesu czy Dziennik Manifestacji, w których przemycam elementy mentalnego wsparcia sprzedaży… i o których mam niesamowite opinie.

 

3. Jeszcze bardziej będę skupiać się na sprzedaży ofert z bliskim wsparciem

Sama będę tworzyć takie oferty, ale też będę pomagać moim klientkom je sprzedawać.

Zauważyłem, że o ile sprzedaż tańszych ofert to jest coś, co w miarę sprawnie nam idzie, o tyle często, kiedy zachęcam moje klientki do podniesienia cen, stworzenia oferty, która jest naprawdę ofertą premium – tutaj potrzebne jest największe wsparcie.

Wiem, że to nie jest łatwe, żeby z pewnością siebie sprzedawać oferty za kilka tysięcy złotych!

Sama tę drogę przeszłam i chciałabym się też tym dzielić w najbliższej przyszłości.

Pojawi się u mnie więcej treści na temat tego jak sprzedawać oferty premium – jak łączyć przygotowanie mentalne oraz strategiczne w ich sprzedaży. I sama również będę tak blisko pracować ze swoimi klientkami.

 

Dlatego aplikacja do mojego mastermindu rusza niebawem (po sierpniowym urlopie i wyprzedaży)!

Jeżeli czujesz, że jesteś osobą, która chciałaby ze mną w takich obszarach bliżej pracować, to zachęcam Cię do tego, żeby nie zwlekać i zapisać się na listę powiadomień. Miejsc będzie niewiele!

Zajrzyj do oferty grupowej – https://italianamarketing.pl/oferta-grupowa/

Wypełnij formularz, aby otrzymać powiadomienie o tym, że ruszamy z nową grupą. Będziemy pracować naprawdę blisko nad wiarą, mocą, pewnością i samą strategią sprzedaży Twoich ofert premium.

 

Jeżeli chcesz, napisz mi prywatnie na Instagramie @italianajustyna co sądzisz o moich nowych kierunkach rozwoju.

Czy to jest coś, co Ci się podoba?
Czy ze mną zostaniesz?
Daj znać!
Jestem bardzo ciekawa.

produkty online

A Ty? Na jakim etapie rozwoju biznesu online jesteś?

Wypełnij krótki test i otrzymaj natychmiast diagnozę Twojego poziomu rozwoju biznesu online.

Zamów powiadomienia o nowych odcinkach podcastu „Mały biznes, wielkie efekty”

Co 2 tygodnie znajdziesz w nim nowy odcinek z wiedzą, inspiracją lub konkretną strategią, która pomoże Ci zrozumieć, jak Ty też możesz prowadzić świetnie zarabiający na siebie biznes.

Nawet jeśli (tak jak ja) jesteś normalną dziewczyną bez 50 000 followersów.

 

Kliknij i posłuchaj
na Apple Podcast

Kliknij i posłuchaj na Spotify

Kliknij i posłuchaj na YouTube

Kliknij i posłuchaj na Spreaker

Kliknij i posłuchaj na Empik Go

Kliknij i posłuchaj na Podcast Addict