Tworzenie bestsellerowych produktów online to proces, który wymaga poukładania wielu kwestii.
Dzisiaj opowiem Ci, jak przeszłam od pierwszych, nieudanych produktów online, do momentu, kiedy jestem pewna tego, że moje produkty się sprzedadzą i przyniosą mi zakładany zysk (lub nawet go przekroczą!).
Zaprezentuję Ci również moje kursy, które okazały się hitem sprzedażowym i przyjrzymy się, co mają ze sobą wspólnego.
Zanim jednak przejdziemy dalej…
Dzisiejszy odcinek nagrywam m .in. z okazji promocji urodzinowej w moim sklepie, w której możesz zgarnąć moje najlepsze produkty aż o 32% taniej!! Wejdź na stronę italianamarketing.pl/urodziny i dowiedz się więcej!
A teraz zapraszam do dzisiejszego odcinka:
Jak tworzyć produkty online, które ludzie chcą kupować – moja historia
W przeszłości tworząc produkty online popełniłam chyba wszystkie możliwe błędy: kiepska nazwa, brak obietnicy korzyści, zły format (nazwałam e-bookiem produkt, który był kursem). Nawet później, kiedy już wiele się nauczyłam, błędy dalej się wkradały. Okazywało się, że moje produkty online nie sprzedają się tak dobrze, ponieważ były przeładowane treścią, w ofertach był chaos, nie myślałam o ścieżce klienta.
Jednak to właśnie dzięki tym wszystkim błędom nauczyłam się, czego ludzie rzeczywiście ode mnie chcą i zrozumiałam, że sam fakt, że wpadnę na jakiś pomysł, nie oznacza, że od razu muszę zrobić z niego produkt.
Teraz już wiem, jakie są 3 kluczowe elementy, aby stworzyć ofertę, którą ludzie chcą kupić:
1. Wiedza o tym, czego oczekują i potrzebują Twoi potencjalni klienci
Kluczową rzeczą, aby stworzyć dobry produkt, jest wiedza, czego tak naprawdę ludzie oczekują. Niestety wiele osób na początku swej drogi… tego tak naprawdę nie wie. Również należałam do tej grupy.
Przełom osiągnęłam wtedy, gdy zorganizowałam webinar o sekwencji maili sprzedażowych bez poczucia wciskania. Zapisała się na niego rekordowa liczba osób. Gdy zaproponowałam później uczestnikom gotowe schematy maili sprzedażowych – od razu posypały się zamówienia. Zrozumiałam wtedy, że sprzedaż tak naprawdę jest dość prosta – wystarczy dać ludziom to, czego naprawdę potrzebują.
2. Przygotowanie merytoryczne pomysłu
Obserwując moje klientki doszłam do wniosku, że część błędów wynika z tego, że wszędzie wokół słyszymy, że najbardziej należy skupić się na kwestiach technicznych. A tak naprawdę to nie od tego powinniśmy wychodzić! Najważniejsze jest przygotowanie merytoryczne produktu, od którego to powinniśmy zacząć.
Niestety często bywa tak, że organizując kampanię zajmujemy się w niej wszystkimi kwestami technicznymi, a zapominamy o dobrej komunikacji samej oferty.
3. Szlifowanie oferty
Bardzo ważną rzeczą jest tworzenie ofert, które są dopracowane. Uwierz, że nie warto na tym oszczędzać czasu. Im więcej spędzisz nad doprecyzowaniem oferty, tym większy przychód osiągniesz.
Czym jest oferta wyszlifowana? Taka oferta zawiera obietnicę korzyści, świetną nazwę, format odpasowany do celu, jest doskonale przygotowana komunikacyjnie oraz na pierwszy rzut oka widać, co dokładnie da klientowi.
A teraz chciałam omówić moje najlepsze kursy, które okazały się hitami sprzedażowymi!
1. Zarabiaj na autopilocie
Dzięki warsztatom o zaawansowanych lejkach sprzedażowych w praktyce przemyślisz i zaprojektujesz spersonalizowaną ścieżkę klienta pod swoje produkty i usługi.
A następnie krok po kroku zrozumiesz, jak taką ścieżkę przenieść do swojego biznesu online, aby zacząć zarabiać pasywnie na już stworzonych ofertach!
Link do warsztatów: https://italianamarketing.pl/zna/
2. Trening widoczności w sieci
Kurs ma na celu nauczyć Cię, jak być wyrazistym w działaniach w sieci i stać się pierwszym wyborem Twoich obserwatorów. Nauczysz się również skalować zasięgi wykorzystując różne metody.
Link do kursu: https://italianamarketing.pl/trening/
3. Warsztaty „Stwórz plan kampanii sprzedażowej w 2h”
Produkt dla bardziej zaawansowanych osób. Opowiadam, jak ułożyć swoją kampanię, mówię o różnych jej fazach, omawiam, co ma znaczenie dla wyników, czym są triggery sprzedażowe i pre-launch. Po przejściu tych warsztatów stworzysz konkretny plan swojej kampanii sprzedażowej.
Link do warsztatów: https://italianamarketing.pl/kampania/
4. Kurs „Pokochaj Sprzedawać Online”
Co łączy moje najlepsze produkty, które tak dobrze się sprzedały?
Przede wszystkim, wykonując je wsłuchiwałam się w potrzeby klientów, a nie skupiałam się nad tym, co ja chcę przekazać. Łączą się one również w sensowną ścieżkę klienta. Każda z tych ofert jest również wystarczająco doszlifowana.
Jeśli chcesz skorzystać z tych kursów, to właśnie teraz w moim sklepie trwa promocja urodzinowa -32%!!! (do 25.10). Pod koniec roku planuję przeniesienie wszystkich swoich kursów na nową platformę. To oraz inne aspekty mogą spowodować podwyżkę cen, dlatego to prawdopodobnie ostatni moment, aby kupić te kursy w takiej cenie!
Jeżeli nie wiesz, który z kursów wybrać, to zawsze możesz do mnie napisać. Serdecznie zapraszam do kontaktowania się na DM na moim Instagramie @italianajustyna, możesz też napisać do mnie maila: kontakt@italianamarketing.pl. Z chęcią odpiszę!
Sprawdź opinie o kursach i zamów z -32% zniżką!
- 5 przyczyn, dla których nie osiągasz przełomu w biznesie online (mimo że bardzo tego chcesz) - 22 września, 2023
- 5 obszarów, na jakich warto się skupić, aby generować rekordowe wyniki sprzedażowe - 15 września, 2023
- Jak rozwijałam biznes online rok po roku? Moja historia rozwoju biznesu - 8 września, 2023