Wiesz co to automatyczna sekwencja powitalna w newsletterze
i chcesz wejść poziom wyżej oraz nauczyć się sprzedawać na autopilocie? Ten odcinek jest dla Ciebie!

 

 

Wiele osób zdaje sobie sprawę, jaką ważną rolę odgrywa newsletter w biznesie online i stara się go wdrożyć.
Nie zawsze jednak automatyczna sekwencja powitalna przynosi oczekiwane efekty. Powodem tego
są najczęściej 3 błędy, które omówiłam w tym podcaście.

Jeśli chcesz, aby Twój newsletter wspierał Twoją sprzedaż, to warto uporządkować strategię oraz dowiedzieć się, jak przeprowadzić realizację maili na jak największym poziomie.

Zanim jednak przejdziemy do treści podcastu, mam ważną informację.
Już od 18 sierpnia możesz dołączyć do szkolenia „Zarabiaj na autopilocie,
czyli zaawansowane lejki sprzedażowe w praktyce”.

Więcej szczegółów TUTAJ

To szkolenie wraz z 32. Odcinkiem podcastu wprowadzi cię w bardziej zaawansowane zagadnienia – nauczysz się np. jak sprawdzać zaangażowanie, czy jak zapraszać do kolejnych ofert.
Dowiesz się także, w jaki sposób promować nawet kilka ofert jednocześnie w zautomatyzowany sposób. Po zastosowaniu tej wiedzy w praktyce Twoje pasywne dochody na pewno wzrosną.
Warto się pośpieszyć, bo od września to szkolenie będzie dostępne jedynie w pakiecie „Zaczaruj swoim newsletterem”.

 

Jeśli Twoja automatyczna sekwencja powitalna nie przynosi oczekiwanych efektów lub jesteś zainteresowany/a jej wdrożeniem to serdecznie zapraszam do wysłuchania 32. odcinka mojego podcastu „Mały Biznes, Wielkie Efekty”.

 

 

Poniżej krótkie omówienie 3 najczęściej popełnianych błędów:

 

1. Automatyczna sekwencja powitalna nie trafia do właściwych osób.

 

Aby Twoja automatyczna sekwencja powitalna przynosiła zysk, należy kierować ją do osób świadomych – czyli do osób, które już Cię znają oraz ufają. W tym celu należy wybrać odpowiedni lead magnet oraz podjąć decyzję, do kogo dokładnie chcesz go promować. Aby przygotować odbiorców na zamówienie Twej oferty, możesz również zawrzeć w sekwencji elementy, które wzbudzają zaufanie i umacniają Twój autorytet.

 

 

2. Umieszczanie zbyt dużej ilości informacji i wezwań do działania oraz brak osi przewodniej.

 

Natłok informacji może sprawić, że Twoi odbiorcy poczują się zagubieni oraz przytłoczeni przez dużą ilość tekstu, a w konsekwencji zrezygnują z zakupu lub z dalszego czytania newslettera.

 

 

3. Nieśmiałe promowanie oferty.

 

Aby Twoi potencjalni klienci chcieli skorzystać z oferty, najpierw muszą o niej usłyszeć. Zazwyczaj jedna wzmianka nie wystarczy, dlatego tak ważne jest, aby dowiedzieć się, jak prawidłowo promować swe produkty. Warto również zatroszczyć się o odpowiednie dopasowanie tematyczne oferty.

 

 

 

Podobało się?

wnioski w biznesie, jak podsumować działania

Zarabianie na autopilocie jest możliwe – pod warunkiem, że wiesz, jak to sobie poukładać!

 

Na szkoleniu o zaawansowanych lejkach sprzedażowych w praktyce przemyślisz i zaprojektujesz spersonalizowaną ścieżkę klienta pod swoje produkty i usługi.

A następnie krok po kroku zrozumiesz, jak taką ścieżkę przenieść do swojego biznesu online, aby zacząć zarabiać pasywnie na już stworzonych ofertach!

Zamów dostęp do szkolenia w przedsprzedaży
i zagwarantuj sobie najlepszą cenę (nie musisz być na żywo, materiały dostaniesz na zawsze).

 

Jak być na bieżąco z podcastem?

W zależności od tego, z jakiego urządzenia korzystasz, warto zasubskrybować podcast w wybranym poniżej kanale.

Wtedy automatycznie, bez konieczności zaglądania tutaj, otrzymasz powiadomienia o kolejnych odcinkach!

 

Dzięki!

Przy okazji: chcesz zagadać na fejsie lub twitterze?
Send this to a friend