Wiesz co to automatyczna sekwencja powitalna w newsletterze i chcesz wejść poziom wyżej oraz nauczyć się sprzedawać na autopilocie? Ten odcinek jest dla Ciebie!
Wiele osób zdaje sobie sprawę, jaką ważną rolę odgrywa newsletter w biznesie online i stara się go wdrożyć.
Nie zawsze jednak automatyczna sekwencja powitalna przynosi oczekiwane efekty. Powodem tego
są najczęściej 3 błędy, które omówiłam w tym podcaście.
Jeśli chcesz, aby Twój newsletter wspierał Twoją sprzedaż, to warto uporządkować strategię oraz dowiedzieć się, jak przeprowadzić realizację maili na jak największym poziomie.
Zanim jednak przejdziemy do treści podcastu, mam ważną informację.
Już od 18 sierpnia możesz dołączyć do szkolenia „Zarabiaj na autopilocie, czyli zaawansowane lejki sprzedażowe w praktyce”.Więcej szczegółówTUTAJ
To szkolenie wraz z 32. Odcinkiem podcastu wprowadzi cię w bardziej zaawansowane zagadnienia – nauczysz się np. jak sprawdzać zaangażowanie, czy jak zapraszać do kolejnych ofert.
Dowiesz się także, w jaki sposób promować nawet kilka ofert jednocześnie w zautomatyzowany sposób. Po zastosowaniu tej wiedzy w praktyce Twoje pasywne dochody na pewno wzrosną.
Jeśli Twoja automatyczna sekwencja powitalna nie przynosi oczekiwanych efektów lub jesteś zainteresowany/a jej wdrożeniem to serdecznie zapraszam do wysłuchania 32. odcinka mojego podcastu „Mały Biznes, Wielkie Efekty”.
Poniżej krótkie omówienie 3 najczęściej popełnianych błędów:
1. Automatyczna sekwencja powitalna nie trafia do właściwych osób.
Aby Twoja automatyczna sekwencja powitalna przynosiła zysk, należy kierować ją do osób świadomych – czyli do osób, które już Cię znają oraz ufają. W tym celu należy wybrać odpowiedni lead magnet oraz podjąć decyzję, do kogo dokładnie chcesz go promować. Aby przygotować odbiorców na zamówienie Twej oferty, możesz również zawrzeć w sekwencji elementy, które wzbudzają zaufanie i umacniają Twój autorytet.
2. Umieszczanie zbyt dużej ilości informacji i wezwań do działania oraz brak osi przewodniej.
Natłok informacji może sprawić, że Twoi odbiorcy poczują się zagubieni oraz przytłoczeni przez dużą ilość tekstu, a w konsekwencji zrezygnują z zakupu lub z dalszego czytania newslettera.
Skup się na jednej „osi przewodniej” i celu sekwencji – co jest następnym krokiem, jaki chcesz, żeby wykonał Twój klient?
3. Nieśmiałe promowanie oferty.
Aby Twoi potencjalni klienci chcieli skorzystać z oferty, najpierw muszą o niej usłyszeć. Zazwyczaj jedna wzmianka nie wystarczy, dlatego tak ważne jest, aby powtórzyć komunikaty sprzedażowe kilka razy, w różnych kanałach, i umieścić w sekwencji elementy wzbudzające zaufanie do samej oferty.
Mogą być to Twoje historie, sukcesy klientów, Twoje doświadczenie, jak wygląda oferta od środka, gwarancja satysfakcji…
Podobało się?
Zarabianie na autopilocie jest możliwe – pod warunkiem, że wiesz, jak to sobie poukładać!
Na szkoleniu o zaawansowanych lejkach sprzedażowych w praktyce przemyślisz i zaprojektujesz spersonalizowaną ścieżkę klienta pod swoje produkty i usługi.
A następnie krok po kroku zrozumiesz, jak taką ścieżkę przenieść do swojego biznesu online, aby zacząć zarabiać pasywnie na już stworzonych ofertach!
- Nie ma czegoś takiego, jak „nie nadajesz się” na właścicielkę biznesu! - 9 października, 2024
- Jak ogarniać, kiedy masz dużo na głowie (w biznesie i nie tylko)? - 2 października, 2024
- Ryzyko w biznesie – moje podejście - 25 września, 2024