Jak sprawić, aby Twój e-mail marketing wspierał sprzedaż?

Nie wystarczy rozpocząć budowania listy e-mail. Prawdziwy sekret tkwi w tym, jak budujesz relacje ze swoimi czytelnikami później – bo to ta część kiedy e-mail marketing rzeczywiście ma przełożenie na sprzedaż!

Dlatego w 31. odcinku podcastu „Mały biznes, wielkie efekty” omówiłam 3 podstawowe zasady e-mail marketingu.
Zasady, których wdrożenie sprawi, że zaczniesz widzieć większe korzyści ze swojego newslettera (nie tylko finansowe).

 

Sprawdź 31. odcinek podcastu „Mały biznes, wielkie efekty” i zacznij lepiej wykorzystywać e-mail marketing czyli newsletter w biznesie online!

 

 

A poniżej pokrótce podsumowanie 3 zasad, o jakich mówiłam w podcaście.

1. Umiejętnie wykorzystuj wcześniej stworzone zasoby e-mail marketingu w newsletterze

Jedna z podstawowych zalet newslettera dotyczy możliwości automatyzacji (lub przynajmniej ułatwienia) sobie pracy.

W tym pozyskania potencjalnych klientów nawet wtedy, kiedy nie pracujesz! W przeciwieństwie do social media, tutaj nie musisz non stop tworzyć nowych treści. Wręcz przeciwnie, zacznij od tego, żeby świadomie wykorzystać to, co już masz!

Zaplanuj, jak możesz wykorzystać dotychczasowe zasoby na ścieżce klienta wspieranej e-mail marketingiem.

Szczegóły w podcaście!

 

2. Uwzględniaj newsletter w swoich planach marketingowych

Oczywiście żeby to robić, najpierw musisz w ogóle tworzyć takie plany marketingowe!

Sama wierzę bardzo mocno w nastawienie i wiem, że praca wewnętrzna w swoim biznesie działa cuda… ale wiem też, że bez działania samo manifestowanie pojawiania się klientów nie wystarczy 😉

Zaplanuj więc, jakie oferty będziesz promować. I następnie spraw, aby e-mail marketing był włączony umiejętnie na każdym etapie Twoich działań.

 

3. Świadomie zarządzaj bazą subskrybentów

Ludzie na Twoim newsletterze to prawdziwe osoby, nie zbiór anonimowych „leadów”.

Dołączają na różnych etapach znajomości Twojej marki.

Część z nich podejmuje decyzje zakupowe szybciej, inni wolniej.

Część poszukuje rozwiązań „na już”, inni mają więcej czasu.

Dlatego zarządzanie bazą jest kluczowe – tylko wtedy, kiedy ZNASZ osoby na Twojej liście e-mail potrafisz w pełni wykorzystać potencjał newslettera!

W podcaście omówiłam szczegółowo, co rozumiem pod hasłem „zarządzanie bazą”.

Miłego słuchania! 

Justyna Stańska
Latest posts by Justyna Stańska (see all)
produkty online

Zacznij odważnie promować swoje oferty online!

Pobierz ściągawkę z 15 pomysłami, które pomogą Ci sprzedawać codziennie, bez wyczerpujących kampanii. Z lekkością i bez poczucia wciskania!

Zamów powiadomienia o nowych odcinkach podcastu „Mały biznes, wielkie efekty”

Co 2 tygodnie znajdziesz w nim nowy odcinek z wiedzą, inspiracją lub konkretną strategią, która pomoże Ci zrozumieć, jak Ty też możesz prowadzić świetnie zarabiający na siebie biznes.

Nawet jeśli (tak jak ja) jesteś normalną dziewczyną bez 50 000 followersów.

 

Kliknij i posłuchaj
na Apple Podcast

Kliknij i posłuchaj na Spotify

Kliknij i posłuchaj na YouTube

Kliknij i posłuchaj na Spreaker

Kliknij i posłuchaj na Empik Go

Kliknij i posłuchaj na Podcast Addict