Czy wiesz, czym jest w ogóle technika One Time Offer i jakie korzyści wiążą się z jej wprowadzeniem w Twoim biznesie online?

Sama nie zawsze byłam ich fanką, jednak w tym roku po prostu w końcu podeszłam do tego we właściwy sposób i moja “szybka oferta” wyświetlana zaraz po zapisie na newsletter nie dość, że zaczęła być chętniej kupowana, to nawet dostaję od czasu do czasu wiadomości zwrotne, że to świetne materiały jak za tak niską cenę!

Na tym polega właśnie One Time Offer.

Natychmiast po zapisie na Twój newsletter wyświetlasz nowemu odbiorcy przez krótki, limitowany czas propozycję zakupu w bardzo obniżonej, promocyjnej cenie.

 

Kojarzy Ci się to z “wciskaniem” czy nadmiernie “amerykańskim” stylem prowadzenia biznesu online?

Spokojnie, ja też tak miałam. Do momentu, kiedy uświadomiłam sobie czarno na białym, że korzyści One Time Offer są jednak całkiem wyraźne. ALE POD WARUNKIEM że po prostu jest ona odpowiednio wprowadzona. Nie wystarczy napisać “kup, kup”, dać licznika i ogromnej obniżki. Liczy się uświadomienie odbiorcy, dlaczego on na tym skorzysta i przekonanie go, że to naprawdę bardzo rozsądny krok.

 

korzyści one time offer w praktyce

O tym, jak wprowadzić u siebie zarówno strategicznie, jak i technicznie “ofertę nie do odrzucenia” szykuję pełny kurs “Szybka oferta, czyli jak błyskawicznie zmienić subskrybenta w klienta“, którego częścią będzie szkolenie na żywo, już 21.05 o godz. 20:30 (nagranie i materiały oczywiście zostają na później, a w zasadzie na zawsze).

Podam konkretne przykłady, jak powiązać swój lead magnet z ofertą i na co zwrócić uwagę przy prezentacji oferty, aby była ona jak najbardziej przekonująca.

Sprawdź szczegóły poniżej – cena w przedsprzedaży do 22.05 jest aż o 100 zł niższa!

Oprócz jednak pełnego kursu online, mam też dla Ciebie zupełnie bezpłatny odcinek podcastu!

W trzecim odcinku podcastu “Mały biznes, wielkie efekty – marketing online z Italianą” omawiam szczegółowo, jak zmieniło się moje podejście do One Time Offer (bo, jak wspomniałam, sama również miałam kiedyś dość negatywne przekonania na ten temat). Opowiadam też, jak obecnie sprawdza się moja oferta tego typu, jak ją testowałam i wskazuję, dla kogo polecam tę technikę, a dla kogo nie.

Dodatkowo opowiadam o 5 korzyściach tej techniki, które możesz zaobserwować po wprowadzeniu jej u siebie!

Szczegóły w poniższym odcinku podcastu.

 

 

Krótko wypunktuję Ci te 5 korzyści (dokładne omówienie natomiast w środku odcinka).

1. Zwracasz sobie koszty reklamy na budowę listy (lub przynajmniej je minimalizujesz!)

Jeśli część osób zapisujących się  na newsletter skorzysta z Twojej oferty, minimalizujesz lub zwracasz sobie koszty reklam. A nawet na tych reklamach zarabiasz! Tak, to możliwe i w kursie “Szybka oferta, czyli jak błyskawicznie zamienić subskrybenta w klienta” będę też omawiać pokrótce, jak podglądać np. w menedżerze reklam na facebooku, jaka jest opłacalność reklamy. Zapiszesz się na kurs TUTAJ.

 

2. Pomagasz osobom, które chcą czegoś już teraz, a  niekoniecznie chcą kilka miesięcy być na Twojej l iście

Spójrz na to w ten sposób. Część osób poszukuje po prostu rozwiązań swoich problemów i jest w stanie dla swojej wygody zapłacić niewielką kwotę.

 

3. Od razu pozycjonujesz się  jako osoba robiąca biznes

Nawet jeśli ktoś nie kupi od razu, będzie wiedział, że może u Ciebie szukać rozwiązań w tym temacie.

 

4. Jak dana osoba kupi coś raz, jest bardziej prawdopodobne, że kupi ponownie

Chcesz od razu oferować kurs za kilkaset złotych? Może to być trudniejsze do osób, które nigdy nic u Ciebie nie kupiły… jeśli jednak zaoferujesz taki kurs dotychczasowym klientom, ich decyzja o zakupie będzie łatwiejsza!

 

5. “Odsiewasz” łowców darmowych okazji

Jeśli ktoś zapisuje się na Twój newsletter tylko po darmowy materiał i następnie nie zamierza w ogóle czytać Twoich newsletterów ani nigdy czegokolwiek kupić, to tak naprawdę wcale nie powinno “być Ci przykro”, że taka osoba się wypisuje!

 

Podobał Ci się ten odcinek? Nie zapomnij zapisać się na pełne szkolenie o One Time Offer!

Dzięki dobrze wprowadzonej “szybkiej ofercie” zaczynasz natychmiast zarabiać na swojej liście e-mail.

Zapoznaj się ze szczegółami i zamów w przedsprzedaży TUTAJ! 

 

A jeśli uważasz, że mojego podcastu fajnie się słucha, to zasubskrybuj go poniżej w dowolnie wybranej przez siebie aplikacji. Wtedy automatycznie uzyskasz powiadomienie o kolejnych odcinkach.

Jak być na bieżąco z podcastem?

W zależności od tego, z jakiego urządzenia korzystasz, warto zasubskrybować podcast w wybranym poniżej kanale.

Wtedy automatycznie, bez konieczności zaglądania tutaj, otrzymasz powiadomienia o kolejnych odcinkach!

 

Dzięki!

Przy okazji: chcesz zagadać na fejsie lub twitterze?
Send this to a friend