Czy e-mail marketing wciąż działa? Ewolucja newslettera

Czy e-mail marketing wciąż działa?”

 

Co jakiś czas próbują tak wziąć mnie pod włos sceptycy w tematyce newslettera i e-mail marketingu- mówiąc, że nikt już teraz nie czyta maili, że mamy w skrzynce zalew wiadomości, że to się nie sprawdza, że nie ma sensu, że otwieralność spada, dostarczalność spada.

 

I co ja na to?

 

A ja na to jak na lato, bo mimo tych pojawiających się od wielu lat głosów, że newsletter umiera, ma się on wbrew pozorom całkiem dobrze.

 

Kanały social media przychodzą i odchodzą, jednak e-mail wciąż jest królem –  całkiem stabilnie się na swoim tronie trzyma i dla wielu firm generuje większość przychodów.

 

W dobie wiecznych zmian algorytmów i zmieniających się platform e-mail marketing jest takim pewnikiem, stałym punktem komunikacji marketingowej.

 

Dlatego zalecam, żeby każdy biznes taki newsletter miał…

…natomiast zgodzę się z tym, że robi się także i w tym kanale ciaśniej.

 

 

To nie te czasy, kiedy nikt nie miał newslettera – teraz zakłada ten kanał komunikacji coraz więcej marek i rzeczywiście w skrzynce robi się ciaśniej.

 

Natomiast wiecie, to nie dotyczy jedynie newslettera. Ciaśniej robi się po prostu wszędzie, także w innych kanałach komunikacji.

 

Teraz to czas, zaangażowanie odbiorcy, stają się najcenniejszą walutą.

 

W związku z tym nadal oczywiście warto mieć newsletter.

 

Ale wyzwaniem staje się nie to, jak go założyć i jak zgromadzić pierwszych czytelników, tylko co w nim następnie pisać, aby utrzymać subskrybenta i budować z nim relację.

 

Dlatego właśnie przygotowałam ten odcinek podcastu – opowiadający o ewolucji newslettera.

Bo teraz już nie wystarczy pisać dobrych maili.

Trzeba pisać dobre maile, do właściwych ludzi, we właściwym momencie i z właściwych powodów.

Brzmi nieco enigmatycznie?

Zapraszam do słuchania, szczegóły w środku:

 

Sprawdź odcinek podcastu, w którym omówiłam ewolucję newslettera i to, na czym się teraz skupić w tym kanale komunikacji, aby e-mail marketing wciąż przynosił Ci efekty.

 

 

Jeśli będziesz wykorzystywać te zasady w swoim newsletterze, to spokojnie możesz liczyć na to, że nawet powyżej 10% subskrybentów newslettera stanie się Twoimi klientami.

 

Materiały uzupełniające i linki wymienione w podcaście „Czy e-mail marketing wciąż działa?”:

1. Odcinek podcastu „Dlaczego warto postawić na maila w biznesie online? 5 powodów” TUTAJ

2. Odcinek podcastu „5 błędów, przez które Twój newsletter nie przynosi Ci korzyści” TUTAJ

3. Kurs „5 kroków do udanego biznesu online” TUTAJ

 

Całość oferty do porównania TUTAJ. 

 

Justyna Stańska
produkty online

Zacznij odważnie promować swoje oferty online!

Pobierz ściągawkę z 15 pomysłami, które pomogą Ci sprzedawać codziennie, bez wyczerpujących kampanii. Z lekkością i bez poczucia wciskania!

Zamów powiadomienia o nowych odcinkach podcastu „Mały biznes, wielkie efekty”

Co 2 tygodnie znajdziesz w nim nowy odcinek z wiedzą, inspiracją lub konkretną strategią, która pomoże Ci zrozumieć, jak Ty też możesz prowadzić świetnie zarabiający na siebie biznes.

Nawet jeśli (tak jak ja) jesteś normalną dziewczyną bez 50 000 followersów.

 

Kliknij i posłuchaj
na Apple Podcast

Kliknij i posłuchaj na Spotify

Kliknij i posłuchaj na YouTube

Kliknij i posłuchaj na Spreaker

Kliknij i posłuchaj na Empik Go

Kliknij i posłuchaj na Podcast Addict