“Czy e-mail marketing wciąż działa?”

 

Co jakiś czas próbują tak wziąć mnie pod włos sceptycy w tematyce newslettera – mówiąc, że nikt już teraz nie czyta maili, że mamy w skrzynce zalew wiadomości, że to się nie sprawdza, że nie ma sensu, że otwieralność spada, dostarczalność spada.

 

I co ja na to?

 

A ja na to jak na lato, bo mimo tych pojawiających się od wielu lat głosów, że newsletter umiera, ma się on wbrew pozorom całkiem dobrze.

 

Kanały social media przychodzą i odchodzą, jednak e-mail wciąż jest królem –  całkiem stabilnie się na swoim tronie trzyma i dla wielu firm generuje większość przychodów.

 

W dobie wiecznych zmian algorytmów i zmieniających się platform jest takim pewnikiem, stałym punktem komunikacji marketingowej.

 

Dlatego zalecam, żeby każdy biznes taki newsletter miał…

…natomiast zgodzę się z tym, że robi się także i w tym kanale ciaśniej.

 

 

To nie te czasy, kiedy nikt nie miał newslettera – teraz zakłada ten kanał komunikacji coraz więcej marek i rzeczywiście w skrzynce robi się ciaśniej.

 

Natomiast wiecie, to nie dotyczy jedynie newslettera. Ciaśniej robi się po prostu wszędzie, także w innych kanałach komunikacji.

 

Teraz to czas, zaangażowanie odbiorcy, stają się najcenniejszą walutą.

 

W związku z tym nadal oczywiście warto mieć newsletter.

 

Ale wyzwaniem staje się nie to, jak go założyć i jak zgromadzić pierwszych czytelników, tylko co w nim następnie pisać, aby utrzymać subskrybenta i budować z nim relację.

 

Dlatego właśnie przygotowałam ten odcinek podcastu – opowiadający o ewolucji newslettera.

Bo teraz już nie wystarczy pisać dobrych maili.

Trzeba pisać dobre maile, do właściwych ludzi, we właściwym momencie i z właściwych powodów.

Brzmi nieco enigmatycznie?

Zapraszam do słuchania, szczegóły w środku:

 

Sprawdź odcinek podcastu, w którym omówiłam ewolucję newslettera i to, na czym się teraz skupić w tym kanale komunikacji, aby e-mail marketing wciąż przynosił Ci efekty.

 

 

Jeśli będziesz wykorzystywać te zasady w swoim newsletterze, to spokojnie możesz liczyć na to, że nawet powyżej 10% subskrybentów newslettera stanie się Twoimi klientami.

 

Materiały uzupełniające i linki wymienione w podcaście:

1. Odcinek podcastu “Dlaczego warto postawić na maila w biznesie online? 5 powodów” TUTAJ

2. Odcinek podcastu “5 błędów, przez które Twój newsletter nie przynosi Ci korzyści” TUTAJ

3. E-book “Postaw na maila w biznesie online” TUTAJ

4. Pakiet e-mail marketingowy “Zaczaruj swoim newsletterem” TUTAJ

5. Kurs “Skuteczna sprzedaż nawet do małej listy e-mail” TUTAJ

 

Całość oferty do porównania TUTAJ. 

 

UWAGA:

Po odsłuchaniu zejdź też na dół tej strony i pobierz po zapisie na newsletter bezpłatny PDF (jeśli jeszcze go nie masz): “5 wskazówek, jak pisać newslettery, które warto czytać“.

Mimo odsłuchania odcinka i pobrania bezpłatnego PDF nadal nie wiesz co pisać i jak pisać w newsletterze?

Jak przybliżać w umiejętny sposób czytelnika do zakupu swoich ofert, ale jednocześnie budując z nim relację?

Jak segmentować bazę, tworzyć ścieżki klienta na newsletterze? Jak pisać dobre maile sprzedażowe?

To właśnie pokazuję w e-booku “Postaw na maila w biznesie online“, zwłaszcza w pakiecie numer 3, z kursem o segmentacji listy e-mail, o mailach sprzedażowych, i o sekwencji powitalnej.

 

italiana ebook postaw na maila w biznesie online

Jak być na bieżąco z podcastem?

W zależności od tego, z jakiego urządzenia korzystasz, warto zasubskrybować podcast w wybranym poniżej kanale.

Wtedy automatycznie, bez konieczności zaglądania tutaj, otrzymasz powiadomienia o kolejnych odcinkach!

 

Dzięki!

Przy okazji: chcesz zagadać na fejsie lub twitterze?
Send this to a friend