Kiedy i dlaczego powstał mój pierwszy produkt online?

Jeśli śledzisz mnie dłużej, to wiesz, że jestem internetowym “dinozaurem”. Zanim w 2017 roku założyłam markę italiana marketing, od 2011 roku miałam bloga kosmetycznego i to właśnie tam miałam swoje pierwsze podrygi w budowaniu biznesu online.

W tym odcinku podcastu opowiadam o swojej historii tworzenia coraz to nowych ofert i błędach, jakie przy okazji popełniłam.

W 2015 roku, kiedy światło dzienne ujrzał mój pierwszy produkt, naprawdę pobiłam rekordy 😉 Całe szczęście w miarę upływu czasu było ich coraz mniej. Teraz raczej już nie mam produktów “nieudanych”, czyli takich, których nikt nie kupuje lub kupuje dosłownie kilka osób.

Każdy mój nowy produkt jest dobrze przemyślany i wiem, że istnieje na niego zapotrzebowanie (tam jest w przypadku szablonów maili “Newsletter dla opornych“, które mają swoją premierę właśnie przy okazji tego odcinka podcastu).

 

Jeśli też chcesz tworzyć produkty online, które się sprzedają, i w sposób przemyślany kształtować ofertę – ten odcinek jest dla Ciebie!


Masz mało czasu? Zapoznaj się poniżej z podsumowaniem tekstowym najważniejszych błędów, jakie popełniłam:

 

1. Nie badałam potrzeb rynku, zanim “wyskoczyłam” ze swoim pierwszym produktem online

Przygotowałam coś, co do czego wydawało mi się, że ludzie tego chcą… a w rzeczywistości potrzebowali czegoś zupełnie innego.

 

2. Inwestowałam za dużo w przygotowanie i dopieszczenie produktu, zamiast wypuścić tzw. MVP.

 

3. Za dużo czasu poświęcałam na przygotowanie produktu, za mało na jego promocję online.

A w zasadzie w ogóle nie promowałam kolejnych produktów!

 

4. Źle wyceniałam produkty online.

 

5. Tworzyłam mnóstwo małych ofert bez ładu i składu, zamiast je ułożyć w tzw. ścieżkę klienta.

 

Na szczęście wyciągnęłam wnioski! W podcaście opowiedziałam, jak obecnie kształtuję swoją ofertę.

Zaczęłam od prostego ćwiczenia: analizy, które produkty są najchętniej kupowane i które odpowiadają za większość przychodu.

Rezultat można podejrzeć na italianamarketing.pl w sekcji “oferta” – czyli TUTAJ!

W kontekście tego odcinka podcastu, jeśli chcesz w podobny, przemyślany sposób zacząć kształtować swoją ofertę i postawić na skuteczniejszą sprzedaż, polecam zwłaszcza warsztaty zaplanuj sukces, kurs “skuteczna sprzedaż do małej listy e-mail” oraz pakiet “Zaczaruj swoim newsletterem“, który właśnie został uzupełniony o kolejną część: 25 szablonów maili regularnych, które wystarczą Ci na cały rok pisania newsletterów!

 

Chcesz czerpać jak największe korzyści nawet z małej listy e-mail, aby skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi?

NAUCZ SIĘ PISAĆ MAILE, KTÓRE BUDUJĄ RELACJE… I TYM SAMYM PROWADZĄ DO SPRZEDAŻY!

Co pisać w newsletterze? Jak pisać? Jak często? Co, jeśli nie masz pomysłu na kolejny regularny newsletter?

Pakiet “Newsletter dla opornych” to aż 25 szablonów tekstowych maili do dostosowania do potrzeb każdej branży, co przy wysyłaniu kampanii raz na 2 tygodnie starczy na cały rok.

Już nigdy nie będziesz musiała się zastanawiać, co napisać w kolejnym mailu!

italiana ebook postaw na maila w biznesie online

Jak być na bieżąco z podcastem?

W zależności od tego, z jakiego urządzenia korzystasz, warto zasubskrybować podcast w wybranym poniżej kanale.

Wtedy automatycznie, bez konieczności zaglądania tutaj, otrzymasz powiadomienia o kolejnych odcinkach!

 

Dzięki!

Przy okazji: chcesz zagadać na fejsie lub twitterze?
Send this to a friend